گرشاسبی: پول ژوزه را پرداخت کنیم امتیازی کسر نمی‌شود/ کسانی که منتقد گرفتن پول از هواداران بودند پرسپولیسی نیستند

13:28 - 06 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۲۹۹۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: ما منتظر یک نامه هستیم که در آن قید شده تا فلان تاریخ باید طلب ژوزه را پرداخت کنیم.
حمیدرضا گرشاسبی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص کسر 6 امتیاز از تیم پرسپولیس به خاطر بدهی به مانوئل ژوزه اظهار داشت: چنین چیزی واقعیت ندارد. ما منتظر یک نامه هستیم که در آن قید شده تا فلان تاریخ باید طلب ژوزه را پرداخت کنیم. در حال حاضر این نامه به دست ما نرسیده و هر زمان هم که برسد پول را پرداخت خواهیم کرد و عنوان کردن مسائلی همچون کسر امتیاز هیچ موضوعیتی ندارد.
 
وی ادامه دارد: ما منتظر هستیم تا مشخص شود 6 میلیارد بدهی به ژوزه چگونه پرداخت شود. البته باید از هوادارانمان تشکر کنیم که در حد توان خودشان به ما کمک کردند. حدود 500 و خرده‌ای تومان پول توسط آنها به حساب باشگاه واریز شده است. البته خبری از من منتشر شد مبنی بر این که گفته‌ام میزان پول هواداران ناچیز است در حالی که هیچ وقت چنین حرفی نزده‌ام.
 
عضو هیئت مدیره پرسپولیس درباره این که برخی‌ از پیشکسوتان پرسپولیس نسبت به جمع آوری پول از هواداران انتقاد کرده‌اند، تصریح کرد: کسانی که به گرفتن پول از هواداران انتقاد کرده‌اند پرسپولیسی نیستند. باشگاه پرسپولیس مردمی است و متعلق به هواداران است. ما اگر مشکلات مالی نداشتیم هیچ وقت از هواداران درخواست کمک نمی‌‌کردیم.
 
گرشاسبی ادامه داد: متاسفانه ما وارث عملکرد اشتباه مدیران گذشته هستیم. آنها پاسخگوی عملکردشان نیستند و با این جمله که ژوزه هر کاری که دوست دارد انجام دهد اما ما تا روزی که هستیم تلاش می‌کنیم برای هیئت مدیره بعدی مشکل و بدهی به جا نگذاریم.
 
وی در پاسخ به این سوال که آیا سامانه پیامکی که اسپانسر پرسپولیس است توانسته مشکلات مالی این باشگاه را حل کند، گفت: اگر این اسپانسر نبود پرسپولیس نمی‌توانست روی پای خودش بایستد.
 
عضو هیئت مدیره پرسپولیس در خصوص احتمال تغییر در هیئت مدیره این باشگاه تصریح کرد: سلطانی‌فر هر زمان که صلاح بداند هیئت مدیره پرسپولیس را تغییر خواهد داد. زیرا او باید پاسخگو باشد و من هم اگر از هیئت مدیره کناره گذاشته شوم ناراحت نخواهم شد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *