اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در ایوان انتظار

12:07 - 06 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۲۹۵۵
معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در زیرگذر «ایوان انتظار» در حال برگزاری است.
به گزارش گروه جامعه ، محمد بنی حسن گفت: میدان ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) به عنوان یکی از مکان‌های پرتردد شهر، محل مناسبی برای برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی است و پس از افتتاح زیر گذر ایوان انتظار این امکان فراهم شد تا از ظرفیت به وجود آمده استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه در ایام نوروز معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران اقدام به برگزاری برنامه‌های متنوع هنری و فرهنگی در این مکان کرده است افزود: در این ویژه برنامه‌ها، نوای موسیقی سنتی در گذر فرهنگی ایوان انتظار طنین انداز می‌شود که شامل قطعات نوروزی و حال و هوای سال جدید است.

بنی حسن تصریح کرد: گروه نمایشی مردان نقره‌ای (سیلورمن) هم با موضوع "نوروز و مترو" و با انجام حرکات مفهومی به هنرنمایی می‌پردازند و در ادامه مسافران شهر زیرزمینی می‌توانند در ایوان انتظار شاهد اجرای نمایش‌های پویش «از خودمان شروع کنیم» که از اسفندماه گذشته با هدف ارتقا سطح فرهنگ ترافیک در اقصی نقاط شهر در حال اجراست، باشند.

معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری از اجرای برنامه «گذر هنر» نیز خبر داد و گفت: در این گذر هنرمندان در زمینه‌هایی چون خوشنویسی، نقاشی، تذهیب، سفال برجسته، معرق، مشبک فلز و فیروزه کوبی، مشبک فلز و ملیله کاری، منبت و طراحی فرش در حضور مسافران آثار خود را خلق می‌کنند.

وی در پایان اظهار داشت: این ویژه برنامه‌ها تا 15 فروردین ادامه خواهند داشت.


 

برچسب ها: مترو مترو تهران

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *