ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات شوراها تا ساعت 22 امشب انجام می‌شود/ تاکنون هیچ گونه تخلفی گزارش نشده است

11:53 - 06 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۲۹۴۷
دسته بندی: سیاست ، عمومی
وزیر کشور گفت: تا ساعت 11 صبح امروز 200 هزار و 535 نفر برای پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا اعلام کاندیداتوری کردند.
وزیر کشور به گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، امروز (یکشنبه) در هفتمین و آخرین روز ثبت نام از کاندیداهای انتخابات پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور ضمن حضور در فرمانداری تهران و نظارت بر فرآیند ثبت نام از داوطلبان در جمع خبرنگاران به آخرین آمار تعداد داوطلبان پنجمین دوره انتخابات اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و بیان داشت: تا ساعت 11 صبح امروز (یکشنبه) تعداد 200 هزار و 535 نفر نام‌نویسی کرده‌اند که در این بین 38 هزار و 960 نفر داوطلب شوراهای اسلامی شهر و 161 هزار و 575 نفر داوطلب شوراهای اسلامی روستا در سراسر کشور هستند.

رحمانی فضلی ضمن درخواست از داوطلبان کاندیداتوری شوراها برای مراجعه سریعتر جهت ثبت نام و پرهیز آنها از تاخیر و موکول کردن این امر به ساعات پایانی، گفت: تاکنون هیچ تخلفی به ستاد انتخابات کشور در جریان ثبت‌نام از داوطلبان گزارش نشده است.
 
وزیر کشور تصریح کرد: درب‌های بخشداری‌ها و فرمانداری‌های سراسر کشور ساعت 22 امشب بسته می‌شود و کسانی که می‌خواهند داوطلب انتخابات شوند باید تا پیش از این ساعت به مراکز ثبت‌نام مراجعه نمایند.

رحمانی فضلی در پایان به آمار متقاضیان شوراهای اسلامی روستا در سراسر کشور اشاره کرد و گفت: انتظارمان این بود که تعداد روستاییان بیشتری برای انتخابات شورای روستا اعلام داوطلبی کنند، در همین راستا از روستاییان عزیزی که تاکنون برای اعلام داوطلبی مراجعه نکرده‌اند می‌خواهیم که برای کمک به مدیریت روستای خود در انتخابات شوراهای اسلامی روستا اعلام کاندیداتوری کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *