انگار تمام دنیا منتظر هستند تا شرایط من درست شود/ ورزشکاری نیستم که در حاشیه باشم

10:01 - 06 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۲۹۰۰
ملی‌پوش دسته 94 کیلوگرم وزنه‌برداری ایران گفت: ورزشکاری نیستم که در حاشیه باشم اما اینکه وضعیت بهتر نشود قهرمان المپیک بعدا زیر سوال می‌رود.
سهراب مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی درباره این که سال 95 برای او چگونه بوده اظهار داشت: سال 95 برای من سالی پر از استرس، نگرانی و تمرین فشرده بود اما خدا را شکر نتیجه گرفتم، سالی بود که به قول معروف به آرزوهای ورزشی‌ام رسیدم، بعد از المپیک هم تمرین را رها نکردم و در لیگ و باشگاه‌های آسیا  وزنه زدم و نتیجه خوبی هم گرفتم.
 
وی در خصوص اهداف خود در سال 96 تصریح کرد: باید ببینم چه شرایطی پیش می‌آید  فعلا هیچ چیز مشخص نیست شاید شرایط به گونه‌ای نباشد که دوباره بتوان قهرمان شد اما امیدوارم سال خوبی برای وزنه‌برداری کشورم باشد.

دارنده مدال طلای المپیک ریو افزود: اگر نتیجه خوب می‌خواهند باید شرایط مهیا شود، امیدوارم نه تنها برای من بلکه تمام وزنه‌برداران وضعیت خوبی ایجاد شود تا با حاشیه امنیت در مسابقات شرکت کنند چون با هیچی نمی‌توان کاری انجام داد و مدال هم مفتی به دست نمی‌آید، ما می‌دانیم همه چیز سخت است اما به هرحال ورزش حرفه ای است و باید حرفه‌ای هم روی آن کار شود، ورزشکار حرفه ای شرایط حرفه ای می‌خواهد طلای جهانی شوخی نیست تمام کشورها برای آن سرمایه گذاری کرده‌اند. هرچه قدر هم دوست داشته باشیم دل مردم را شاد کنیم و پرچم کشورمان را به اهتراز درآوریم وقتی شرایط مناسب نباشد این اتفاقات رخ نمی‌دهد و همیشه هم نمی‌توان ورزشکار را مقصر دانست.

مرادی ادامه داد: ورزشکار هم تا جایی تحمل دارد بالاخره قهرمان المپیک می‌خواهد در مسابقات جهانی شرکت کند و اگر نتیجه سال قبل را تکرار نکند هم به خودش لطمه می‌خورد هم کشورش، ما آدم‌های پرتوقعی هم نیستیم که مثلا بگوییم باید کفش طلا بپوشیم تا وزنه بزنیم. می‌گویند تحمل کنید تا شرایط درست شود اما ورزش این حرف‌ها را متوجه نمی‌شود، انگار تمام دنیا منتظر هستند تا شرایط سهراب مرادی درست شود، به هیچ وجه این گونه نیست آنها کار خودشان را انجام می‌دهند و مدالشان را هم می‌گیرند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ورزشکاری نیستم که در حاشیه باشم اما اینکه وضعیت بهتر نشود قهرمان المپیک بعدا زیر سوال می‌رود، من در طول این سه ماهی که در اردو بودم پنج بار رکوردی که در المپیک کسب کردم را 5 کیلو افزایش دادم بنابراین تمام هدفم گرفتن نتیجه خوب در مسابقات است، امیدوارم امسال سال خوبی برای وزنه برداری کشورم باشد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *