«چذابه» یادآور رشادت‌های رزمندگان در عملیات‌های طریق القدس و والفجر مقدماتی است

5:36 - 07 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۲۸۸۷
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش گفت: یادمان شهدای «چذابه» یادآور رشادت رزمندگان سپاه و بسیج و ارتش در عملیات‌های طریق القدس و والفجر مقدماتی است.
چذابه
به گزارش گروه سیاسی ، امیر سرتیپ دوم «ابراهیم گلفام» رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: یادمان شهدای چذابه یادآور عملیات‌های بزرگی است که برای بیرون راندن دشمن بعثی متجاوز از خاک کشور انجام شد.

وی افزود: ضمن اینکه یکی از محورهای ورود متجاوزانه دشمن به خاک کشور در سال 59 تنگه چذابه بود. قرارگیری چذابه بین هور و دشت‌های رملی باعث شده است که آن منطقه را تنگه چذابه بنامند.

امیر گلفام تصریح کرد: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس توانستند با عبور از رمل‌ها خود را به چذابه برسانند و به مواضع و استحکامات دشمن حمله ببرند و نیروهای بعثی را از کشور خارج کنند.

وی با بیان اینکه مسئولیت اداره این یادمان بر عهده ارتش جمهوری اسلامی ایران است، گفت: این یادمان محل انجام عملیات‌های طریق القدس، والفجر مقدماتی و... و یادآور رشادت‌های نیروهای سپاه، بسیج و ارتش در دفاع از میهن اسلامی است.



یک هموطن ایرانی
|
-
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
0
0
با سلام یاد تمام شهدایی که در منطقه چذابه خونشان بر زمین ریخته شد و این منطقه رو لاله گون کردن بخیر الخصوص یادی بکنم از برادر شهیدم که در 30بهمن 60در این سرزمین خاطره انگیز برای همیشه به لقای محبوبش رسید التماس دعا
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *