رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تفحص و تشییع شهدا تلنگری برای مسئولین است/ رسالت شهدا در دوران دفاع مقدس محبوس نیست

16:08 - 06 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۲۸۸۵
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت: بازگشت شهدای دفاع مقدس پس از سی سال، درس و تلنگری برای بازماندگان و مسئولان فعلی است که بدانیم باید راه شهدا را ادامه دهیم.
سردار حاجی زاده
به گزارش گروه سیاسی ، سردار «امیر علی حاجی زاده» فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه اهداف و از خودگذشتگی‌های نسل اول و نسل چهارم انقلاب اسلامی فرقی با یکدیگر ندارد، اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس گروه های سنی نوجوان تا پیرمرد حضور داشتند. امروز هم جوانان در قالب مدافعان حرم با همان روحیه از خودگذشتی، ایمان و حس دفاع از کشور که رزمندگان دوران دفاع مقدس داشتند، به جنگ با مستکبران جهانی می‌روند.

سردار حاجی زاده خاطرنشان کرد: رسالت شهدا در دوران دفاع مقدس محبوس نشده و پس از شهادت نیز تکلیف‌شان را نسبت به انقلاب اسلامی عملی کردند. بازگشت شهدای دفاع مقدس پس از سی سال، درس و تلنگری برای بازماندگان و مسئولان فعلی است که بدانیم باید راه شهدا را ادامه دهیم.

وی با اشاره به تاثیر تفحص، تشییع و خاکسپاری شهدا پس از حدود سه دهه از دوران دفاع مقدس، گفت: قدرت بازدارندگی خون شهدا بی شک از هر سلاح، موشک، تسلیحاتی تاثیرگذارتر است. حضور این شهدا از نظر امنیتی و معنوی در جامعه مثمرثمر است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *