اردیبهشت96 ، برگزاری همایش سراسری روانشناسی خانواده

16:00 - 05 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۲۷۹۳
دسته بندی: جامعه ، عمومی
همایش سراسری روانشناسی خانواده برای دستیابی به جدیدترین یافته های علمی پژوهشگران حوزه علوم انسانی در حیطه خانواده به عنوان رکن اساسی جامعه اردیبهشت 96 در کرمانشاه برگزار می شود.
به گزارش گروه جامعه ، همایش سراسری روانشناسی خانواده با محورهای نظریه خانواده و خانواده درمانگری،خانواده و دین، خانواده و ازدواج، خانواده و رسانه، خانواده و فرزندآوری و فرزندپروری، خانواده و اعتیاد، خانواده و آموزش و پرورش، خانواده و راهکارهای ارتقای فرهنگی اجتماعی آن، خانواده و پیشگیری از آسیب ها، خانواده و تغییرات اجتماعی، خانواده و کارکردهای آن؛ توسط مرکز تحقیقات تازه های روانشناختی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه و با همکاری جمعی از نهاد های علمی- فرهنگی معتبر کشور نظیر پژوهشکده علوم شناختی، اندیشکده خانواده مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاههای آزاد اسلامی استان کرمانشاه، انجمن روان شناسی ایران،انجمن علمی خانواده ایران و تعدادی از سازمان ها و مراکز علمی و فرهنگی دیگر در اردیبهشت ماه96 در کرمانشاه برگزار می شود. 

غلامعلی افروز (استاد ممتاز دانشگاه تهران) رئیس همایش، دکتر علی اکبر ارجمندنیا (دانشیار دانشگاه تهران) دبیر علمی همایش و کیوان کاکابرایی استادیار دانشگاه آزاد اسلامی دبیر اجرایی همایش را برعهده دارند.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاع بیشتر به نشانی family 96.iauksh.ac.ir مراجعه و مقالات خود را تا 31 فروردین 96 ارسال کنند.

مقالات برتر در مجله علمی - پژوهشی چاپ خواهد شد؛ بنابراین از کلیه پژوهشگران دعوت می شود تا یافته های علمی خود را به بوته نقد بگذارند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *