رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اقشار مختلف مردم نسبت به وضعیت بیکاری و رکود معترض هستند/"اقتصاد مقاومتی" جامعه را از گزند هرگونه تحریم احتمالی مصون می دارد

13:58 - 05 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۲۷۶۵
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امیدواریم دولت یازدهم و در آینده دولت دوازدهم، با همفکری و همکاری سایر دستگاههای کشور، به بهترین شکل اقتصاد مقاومتی را در کشور پیاده سازی کرده و جامعه را از گزند هرگونه تحریم احتمالی مصون بدارد.
آیت الله کعبی
آیت الله عباس کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، با بیان اینکه "کمبود اشتغال" و "فقدان تولید"، مشکلات جدی جامعه هستند که حل این مشکلات، می تواند زمینه ساز بهبود اوضاع در زمینه های فرهنگی، اجتماعی و حتی سیاسی باشد، اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی تنها راه علاج وضعیت فعلی کشورمان است و هم مردم و هم مسئولان باید تمام توان خود را برای اجرای آن به کار بگیرند.

وی با بیان اینکه اقشار مختلف مردم نسبت به وضعیت بیکاری، رکود و تعطیلی بسیاری از واحدها و کارخانه های تولیدی معترض هستند، گفت: متاسفانه دولت در این زمینه نه با برنامه های کوتاه مدت و نه با برنامه های میان مدت خود، نتوانست در بهبود وضعیت معیشتی مردم اثرگذار باشد.

آیت الله کعبی با بیان اینکه نسبت به اصلاح موضوع اقتصادی و معیشتی، یک "مطالبه ملی" حاکم است، تصریح کرد: نباید اینگونه تصور کنیم که صرفا با سخنرانی و ارائه آمار و گزارش، وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم بهبود پیدا نمی کند.

وی در پایان گفت: امیدواریم دولت یازدهم و در آینده دولت دوازدهم، با همفکری و همکاری سایر دستگاههای کشور، به بهترین شکل اقتصاد مقاومتی را در کشور پیاده سازی کرده و جامعه را از گزند هرگونه تحریم احتمالی مصون بدارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *