چین با لیپی متحول شده است/ نباید صعود به جام جهانی را کم اهمیت نشان دهیم

6:30 - 06 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۲۷۳۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
کارشناس فوتبال ایران گفت: صعود به جام جهانی برای مردم ما اهمیت زیادی دارد و نباید آن را کم اهمیت نشان دهیم
مجتبی تقوی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص دیدار تیم‌های ایران و چین که روز سه شنبه هفته جاری برگزار خواهد شد اظهار داشت: ما بازی آسانی مقابل چین نداریم و این تیم با آمدن لیپی متحول شده و برای این که از آخرین شانس‌های خود استفاده کنند به ایران می‌آید.
 
وی ادامه داد: ما باید مقابل چین مثل بازی با قطر با صبر و حوصله بازی کنیم و نباید به خاطر حضور هوادارانمان سمت بازی احساسی برویم. خوشبختانه تیم ایران به لحاظ ذهنی و روانی کاملا آماده است و در بازی با قطر دیدیم که اسیر حاشیه‌سازی بازیکنان تیم حریف نشدند.
 
کارشناس فوتبال ایران با اشاره به این که ایران مقابل قطر تاکتیک مناسبی داشت تصریح کرد: مهم، رفتن به جام جهانی است. حضور در این میدان بزرگ برای مردم ما اهمیت زیادی دارد و نباید آن را کم اهمیت نشان دهیم. متاسفانه ما بیشتر از خارجی‌ها از خودمان لطمه می‌خوریم که این مسئله اصل خوب نیست.
 
تقوی افزود: در حال حاضر نقاط تاریکی در برنامه‌ریزی تیم ملی وجود دارد. لیگ برتر به خاطر برنامه‌های تیم ملی لطمه خورد که در آینده باید این برنامه آسیب‌شناسی شود. اگر می‌خواهیم فوتبال ما به سمت پیشرفت برود نباید برنامه‌های تیم ملی با برنامه‌های لیگ منافاتی داشته باشد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *