رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

توصیه های پلیس برای جلوگیری از سرقت منزل/ کلید را زیر جا کفشی نگذارید

17:00 - 04 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۲۵۹۱
فرمانده انتظامی شهرستان کازرون گفت: به منظور پیشگیری از سرقت منزل خود را مجهز به سیستم های هشدار دهنده و ضد سرقت کرده و از سپردن کلید منزل به افراد نامطمئن خودداری کنند.
به گزارش گروه جامعه ،سرهنگ رجبعلی رزمجویی گفت: برای پیشگیری از سرقت منزل درها و پنجره ها را قبل از ترک منزل کنترل و از قفل های ایمن و مطمئن استفاده کنید و از بسته بودن درب ورودی پشت بام و تمامی درهای داخلی ساختمان اطمینان کامل حاصل کنید.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: قفل های سوییچی را با نصب لوله در اطراف توپی آن محافظت کنید و از قرار دادن کلید منزل در محل هایی مانند زیر جا کفشی، روی درها و سایر محل های قابل دسترسی خودداری کنید.

وی تصریح کرد: از نگهداری وجوه نقد زیاد، اشیای قیمتی و اسناد و مدارک در منزل خودداری کرده و آن ها را به صندوق امانات بانک ها و یا به اقوام و دوستان مورد اطمینان خود بسپارید.

سرهنگ رزمجویی گفت: اگر به تازگی دسته کلید منزل خود را گم کرده اید، سریعا نسبت به تعویض قفل های خانه اقدام کنید و سارقان حرفه ای از محل های احتمالی نگهداری و اختفای طلا و جواهرات و وجوه نقد اطلاع دارند بنابراین لازم است در هنگام ترک منزل آنها را به افراد امین یا به صندوق امانات موسسات معتبر بسپارید.

این مقام مسئول ادامه داد: از بازگو کردن برنامه سفر خود نزد افراد ناشناخته و غیر مطمئن پرهیز نمایید و برای تمامی درهای منزل از قفل های مناسب مانند قفل سوییچی و قفل کتابی استفاده کنید. برای افزایش امنیت محل سکونت به ویژه مجتمع های مسکونی از نگهبان محله مورد تایید پلیس استفاده کنید.

سرهنگ رزمجوئی از همشهریان خواست هرگونه موارد مشکوک را سریعا با سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *