اختلاف جمهوریخواهان و دموکرات‎ها بر سر "اوباما کر" شدت گرفت

16:48 - 04 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۲۵۸۳
اعضای کنگره آمریکا بحث درباره طرح تغییر قانون بیمه همگانی را به روز جمعه موکول کردند.
کنگرهبه گزارش گروه بین الملل  به نقل از یورونیوز؛ اعضای کنگره آمریکا بحث درباره طرح تغییر قانون بیمه همگانی را به روز جمعه موکول کردند.

این طرح قرار بود روز پنجشنبه مورد بررسی قرار بگیرد وجایگزینی برای قانون بیمه همگانی که در دولت باراک اوباما تصویب شده بود باشد. اما اختلاف نظر میان اعضای جمهوری خواه کنگره مانع بررسی آن در روز پنجشنبه شد.

سخنگوی فراکسیون خانه آزادی که مخالف طرح است تاکید کرد که نمایندگان این گروه هنوز برای رای مثبت به این طرح قانع نشده اند. با این وجود گفت که پیشرفت هایی صورت گرفته اما کافی نیست.

در مقابل نانسی پلوسی، نماینده دموکرات کنگره گفت: «هر چقدر طرح ترامپ بد بود امشب جمهوری خواهان تلاش می کنند آن را بدتر هم بکنند.»

پلوسی افزود: «یک شبه نمی توانیم قانون تصویب کنیم، این اشتباه مبتدی هاست. اول باید بین خودتان به توافق برسید و هر وقت آماده بودید آن را به صحن علنی ارایه کنید.»

جمهوری خواهان کنگره آمریکا طرح جدید را ادامه لایحه بیمه همگانی اوباما می دانند و با آن مخالفند. تا کنون بیست و شش نماینده جمهوری خواه با این طرح مخالفت کرده اند. در مقابل نمایندگان دموکرات خواستار حفظ لایحه پیشین هستند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *