وزیر کشاورزی خواستار ایجاد شبکه تلویزیونی کشاورزی شد

13:43 - 02 بهمن 1393
کد خبر: ۲۹۲۵۵
خبرگزاری میزان: وزیر جهادکشاورزی طی نامه ای خطاب به محمد سرافراز رییس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران خواستار ارتقاء و ایجاد شبکه تخصصی کشاورزی با استفاده از ظرفیت های موجود این سازمان شد.

: وزیر جهادکشاورزی طی نامه ای خطاب به محمد سرافراز رییس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران خواستار ارتقاء و ایجاد شبکه تخصصی کشاورزی با استفاده از ظرفیت های موجود این سازمان شد.

به گزارش میزان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، در این نامه محمود حجتی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری برتولید و پخش برنامه های آموزشی و ترویجی بخش کشاورزی و تشکر از این سازمان در راه اندازی برنامه های ترویجی بخش کشاورزی شبکه بازار آمده است؛ تولید و ارایه برنامه های آموزشی، کاربردی و بروز رسانی دانش فنی و تخصصی بهره برداران و تولیدکنندگان کشاورزی تاثیر بسزایی در افزایش بهره وری بخش و تامین امنیت غذایی کشور دارد.

دربخش دیگری از این نامه آمده است: خوشبختانه طی ماههای اخیر استقبال قابل توجهی از سوی مخاطبان فعال در امور زراعی، باغی، شیلاتی، دام و طیور از پخش آزمایشی 4 ساعته برنامه کشاورزی در شبکه بازار به عمل آمده است.

در بخش پایانی نامه با اشاره به آیین نامه اجرایی ماده (18) قانون افزایش بهره وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی، تفاهم نامه مشترک و همچنین سیاست های آن سازمان در ساماندهی بهینه و مطلوب شبکه های موجود؛ وزیر جهادکشاورزی خواستار ارتقاء و ایجاد شبکه تخصصی کشاورزی با استفاده از ظرفیت موجود درسازمان صداوسیما شده است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *