برق بنتلی بازار را می گیرد/ اولین خودروی تمام الکتریکی بنتلی می آید

16:10 - 04 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۲۵۴۶
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
شرکت بنتلی اولین کانسپت تمام برقی خود تحت نام «EXP 12 Speed 6e» را معرفی کرد.
به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبر گزاری میزان، بنتلی شرکت انگلیسی سازنده ی خودرو های لوکس  برای اینکه از قافله سازندگان خودرو های تمام برقی عقب نمانده باشد، نخستین کانسپت تمام برقی خود تحت نام «EXP 12 Speed 6e» را  معرفی کرد.

شرکت بنتلی محصول جدید خود  را اینچنین  توصیف می کند: بسیار راحت، خاص و با کیفیت.

بنتلی

از ویژگی های اولین خودروی تمام برقی بنتلی باید به سرعت بالا، بالا بودن میزان گشتاوری و طی کردن مسافت طولانی  با هر بار شارژ اشاره کرد. همه این ها در کنار ویژگی همیشگی محصولات شرکت بنتلی مهیا شده است چرا که بنتلی سنت لاکچری بودن محصولاتش را در اولین خودروی برقی خود نیز از قلم  نیانداخته است.

خودروی تمام برقی بنتلی از تکنولوژی جدید شارژ که همانند تکنولوژی شارژ القایی است بهره می برد. این تکنولوژی در میان خودرو های برقی تولید شده توسط سایر شرکت ها یکی از کارامد ترین سیستم های شارژ خودرو به حساب می آید.

برق بنتلی بازار را می گیرد/ اولین خودروی تمام الکتریکی بنتلی می آید
 
شرکت بنتلی در تولید اولین خودروی برقی خود بیشتر به سهولت و کوتاه بودن مدت زمان شارژ خودرو و میزان مسافتی که  این خودرو با هر بار شارژ کامل می تواند طی کند اهمیت داده  تا اولین خودروی سبز خود در میان رقبا حرفی برای گفتن داشته  و اولین گام در تولید خودروهای برقی را محکم برداشته باشد. این خودرو طوری ساخته شده است که  بتواند مسیر پاریس- لندن یا میلان-موناکو را تنها با یک بار شارژ طی کند.

برق بنتلی بازار را می گیرد/ اولین خودروی تمام الکتریکی بنتلی می آید
بنتلی در ساخت این خودرو ترکیبی از جدیدترین تکنولوژی ها و بهترین مواد اولیه را  بکار برده است تا EXP 12 همانند تمامی محصولات این شرکت ظاهر لوکس و خاص خود را حفظ کرده باشد.

در داخل کابین این خودرو صفحه نمایشی OLED با وضوح بسیار بالا تعبیه شده است و همچنین طراحی شیشه ی جلوی این خودرو  با  منحنی های زیبا توام شده تا اولین خودروی برقی بنتلی ظاهری چشم نواز  به خود گرفته باشد.

لازم به ذکر است که این خودرو تنها به صورت آزمایشی ساخته شده و این شرکت فعلا هیچ خبری از تولید انبوه آن در آینده نداده است. شرکت بنتلی استراتژی برقی کردن خودرو های خود را از سال 2018 میلادی با مدل بنتایگا رسما وارد فاز عملی خواهد کرد و ظرف چند سال آینده ورژن الکتریکی تمامی مدل های بنتلی در دسترس خواهد بود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *