از بیرانوند کم اشتباه تا رضاییان نیمکت‌نشین/ وقتی کی‌روش آرام می‌گیرد!

11:16 - 04 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۲۵۴۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تیم ملی فوتبال کشورمان در حالی تیم قطر را شکست داد که این دیدار با نکات و حاشیه‌هایی همراه بود.
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، تیم ملی فوتبال ایران با برد مقابل تیم چندملیتی قطر توانست یک گام دیگر به جام جهانی 2018 نزدیک شود. تقابل تیم‌های ایران و قطر با نکات و حاشیه‌هایی همراه بود که در ادامه آنها را می‌خوانید.
 
1- در ترکیب اولیه تیم ایران، 3 مهاجم کلاسیک (طارمی، آزمون و انصاری‌فرد) حضور داشتند که همین مسئله نشان می‌داد کی‌روش به دنبال 3 امتیاز مسابقه با قطر است. البته طارمی و انصاری‌فرد به عنوان مهاجمان کاذب بازی کردند.
 
2- کی‌روش نسبت به بازی های قبلی تیم ملی آرامش بیشتری داشت و در طول بازی هم این آرامش را به بازیکنان تیم ملی انتقال می‌داد.
 
3- بر خلاف انتظار رامین رضاییان در ترکیب اصلی قرار نگرفت. پیش از بازی با قطر گفته می‌شد کی‌روش به دنبال لجبازی با برانکو است و رضاییان را در ترکیب اصلی قرار خواهد داد اما این بازیکن حتی یک دقیقه هم شانس بازی کردن پیدا نکرد.
 
4- با توجه به عملکرد بد بیرانوند در لیگ قهرمانان آسیا، پیش‌بینی می‌شد او نتواند در بازی مقابل قطر بدون اشتباه باشد اما او یک روز کم اشتباه را سپری کرد و نمره قبولی گرفت.
 
5- میلاد محمدی توانسته خودش را به عنوان مدافع چپ تیم ملی اثبات کند. پستی که سال‌ها پاشنه آشیل تیم ملی بود و با حضور محمدی در این پست به یکی از نقاط قوت تیم ملی تبدیل شد.
 
6- آزمون چندین بار دروازه قطر را با خطر روبرو کرد اما این بازیکن با روزهای اوج خود فاصله گرفته است و با این روند احتمال دارد جای خود را در ترکیب اصلی به قوچان‌نژاد آماده بدهد.
 
7- جهانبخش هم همانند آزمون نتوانست انتظارات را برآورده کند و در بازی مقابل قطر یک شب آرام را سپری کرد.
 
8- به نطر می‌رسد سید جلال حسینی کار خیلی سختی برای بازگشت به ترکیب اصلی تیم ملی داشته باشد. پژمان منتظری و مرتضی پورعلی‌گنجی توانستند عملکرد خیلی خوبی در بازی شب گذشته داشته باشند.
 
9- طارمی با وجود این که تک گل تیم ایران را به ثمر رساند اما مثل بازی‌های قبلی موقعیت‌های زیادی را هدر داد.

10- قطری‌ها با این شکست رویای حضور در جام جهانی 2018 را بر باد رفته می‌بینند هر چند روی کاغذ همچنان شانس دارند. شاید شکست مقابل ایران، پاسخی باشد به تمام رجز‌خوانی‌هایی که پیش از بازی مقابل تیم ملی کشورمان انجام داده بودند.
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *