هزار معلول ضایعه نخاعی چشم انتظار بازسازی یک مرکز

13:25 - 02 بهمن 1393
کد خبر: ۲۹۲۵۴
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: معاون مجمع خیرین سلامت کشور با اشاره به نیازهای معلولان ضایعات نخاعی گفت: ساختمان مرکز معلولان حمایت از ضایعات نخاعی که شهرداری در اختیار بیماران قرار داد نیاز به بازسازی دارد، در این مرکز ۳ هزار ضایعه نخاعی خدمت دریافت می‌کنند.


:معاون مجمع خیرین سلامت کشور با اشاره به نیازهای معلولان ضایعات نخاعی گفت: ساختمان مرکز معلولان حمایت از ضایعات نخاعی که شهرداری در اختیار بیماران قرار داد نیاز به بازسازی دارد، در این مرکز ۳ هزار ضایعه نخاعی خدمت دریافت می‌کنند.


به گزارش ،سیدمحمد طباطبایی  با اشاره به اینکه معلولان با مشکلات فراوانی از جمله نبود امکانات و ساختمان برای مرکز مواجه هستند، اظهار کرد: مرکز معلولان حمایت از ضایعات نخاعی که به همت خود معلولان راه‌اندازی و اداره می‌شود، نیازمند کمک خیرین است.

طباطبایی با بیان این‌که ساختمان محل اسکان این معلولان نیاز به بازسازی دارد، عنوان کرد: این ساختمان که شهرداری در اختیار این بیماران قرار داده است نیاز به بازسازی اساسی دارد که همت و تلاش خیرین را می‌طلبد.

معاون مشارکت‌های مردمی مجمع خیرین سلامت اذعان کرد: این واحدها نیاز به تعمیر دارند و هزینه تعمیرات این واحد حدود 2 میلیارد تومان است.

در این راستا و در جریان بازدید علی ضرابی مدیرعامل مرکز حمایت از معلولان ضایعات نخاعی ایران از این مرکز عنوان کرده بود که بر اساس قول‌هایی شهرداری به ما دادند ما انتظار مساعدت بیشتری درخصوص این مرکز داریم. این ساختمان علاوه بر بازسازی نیاز به مناسب سازی و تجهیز برای استفاده اعضاء و معلولان ضایعات نخاعی را دارد.

ضرابی با اشاره به اهداف نوسازی این واحدها خاطرنشان کرد: با تجمیع واحدها در هر طبقه با مجوزهای لازم و همکاری وزارتخانه در یک طبقه کلاس‌های آموزشی درمانی با دانشگاهیان، بیماران و پزشکان و در یک طبقه آن فیزیوتراپی، کاردرمانی، چشم پزشکی، دندانپزشکی، کلینیک زخم بستر دایر می‌شود. این مرکز به 3 هزار عضو ضایعات نخاعی خدمات متنوع ارائه می‌دهد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *