فرهنگ سازی لازمه رونق تولید و اشتغالزایی/لزوم ارتقای کیفیت و کاهش بهای تمام شده تولیدات داخلی

5:36 - 05 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۲۵۲۷
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
عضو هیات رئیسه مجلس با تاکید بر لزوم توجه به فرهنگ سازی برای مصرف کالای تولید داخل گفت: تولیدکنندگان داخلی باید کیفیت محصولات تولیدی را ارتقا و به موضوع کاهش بهای تمام شده در تولید محصول، توجه کنند.
یوسف نژاد
به گزارش گروه سیاسی ، علی اصغر یوسف نژاد با اشاره به نامگذاری سال 96 از سوی مقام معظم رهبری به نام "اقتصاد مقاومتی؛ تولید-اشتغال"، گفت: یکی از واقعیت های جامعه وجود جوانان بیکار تحصیل کرده در بسیاری از خانواده ها است که برای اشتغالزایی این نیروی آماده به کار، باید اقدامات عملی انجام شود.

نماینده مردم ساری و میاندورد در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر لزوم دست یابی به اهداف اقتصاد مقاومتی ادامه داد: برای رونق در حوزه اشتغال باید به برنامه های کوتاه مدت و بلندمدت توجه کرد و نکته مهم دیگر اینکه اشتغال های موجود حفظ شود.  

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود:جلوگیری از واردات به جز در موارد ضروری و خاص یکی از اقدامات مهم است که می تواند شرایط را برای رونق تولید و افزایش اشتغال فراهم کند.

یوسف نژاد افزود: دولت باید برنامه ریزی های لازم را برای رفع مشکل واحدهای تولیدی در زمینه تامین نقدینگی و سرمایه در گردش انجام دهد.

لزوم توجه به فرهنگ سازی برای مصرف کالای تولید داخل

وی ادامه داد: در خصوص مبارزه با قاچاق باید برخورد با موضوع قاچاق در اولویت باشد و برخورد با قاچاقچیان در مرحله بعد باشد.

یوسف نژاد با تاکید بر لزوم توجه به فرهنگ سازی برای مصرف کالای تولید داخل افزود: اتحادیه ها و تولیدکنندگان داخلی نیز باید کیفیت محصولات تولیدی را ارتقا دهند و به موضوع کاهش بهای تمام شده در تولید محصول، توجه جدی کنند.  

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم هماهنگی دستگاه های مختلف در زمینه رونق تولید و اشتغالزایی، یادآور شد:تقویت تولید به رشد اشتغالزایی منتهی می شود که تاثیرات مثبت در موضوعات اجتماعی جامعه به همراه خواهد داشت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *