مقابل قطر بدون استرس بودیم/ آرزوی همه ما صعود تیم ملی به جام جهانی است

9:59 - 04 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۲۵۰۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: تیم ایران در بازی مقابل قطر بدون استرس بازی کرد اما قطر که صعود به جام جهانی را از دست رفته می‌دید با استرس زیادی بازی کرد.
منصور ابراهیم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل قطر اظهار داشت: طبیعی بود تیم ایران در این بازی بدون استرس بازی کند و در طرف مقابل تیم قطر که صعود به جام جهانی را از دست رفته می‌دید با استرس زیادی مقابل تیم ایران به میدان رفت.
 
وی ادامه داد: یکی از تاکتیک‌های همیشگی  قطری‌ها این است که با پاس‌های کوتاه خودشان را به دروازه تیم حریف نزدیک کنند اما بازیکنان کشورمان با پرسی که روی مدافعان تیم قطر انجام دادند باعث شدند قطری‌ها مجبور شوند بازی مستقیم انجام دهند.
 
مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که تیم ایران تا چه حد به صعود به جام جهانی امیدوار شد، تصریح کرد: با این برد شانس ما برای صعود به جام جهانی خیلی زیاد شد و با توجه با بازیکنانی که داریم می‌توانیم برای هر بازی از ترکیبی متفاوت استفاده کنیم و همین مسئله باعث شده در بازی‌های قبلی بتوانیم امتیازات خوبی کسب کنیم. به هر حال آرزوی همه ما صعود تیم ملی به جام جهانی است.
 
ابراهیم‌زاده در پایان درباره این که مسائل حاشیه‌ای روی عملکرد تیم ملی تاثیر منفی داشت یا خیر خاطرنشان کرد: وقتی بازیکنان به طور کامل در اختیار سرمربی تیم ملی باشند مسائل حاشیه‌ای نمی‌تواند در عملکرد آنها تاثیرگذار باشد.
 





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *