رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

هراز بسته شد، چالوس سفید پوش

10:22 - 04 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۲۵۰۶
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
با توجه به بسته شدن جاده هراز و بارندگی‌ شدید برف و باران در محورهای شمالی کشور احتمال افزایش حجم ترافیکی برای جاده چالوس در ساعات آینده پیش بینی می‌شود.
به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، براساس آخرین اطلاعات دریافتی ترافیک از کلیدور جاده چالوس و هراز حاکی از ترافیک نیمه سنگین در محورهای کرج - چالوس (سياه بيشه - هزارچم)، کرج - چالوس (کندوان - سياه بيشه) و کرج - چالوس (هزارچم- مکارود) دارد.

گفتنی است که با توجه به مسدود شدن جاده هراز و بارندگی در پایتخت و راه‌های خروجی تهران مانند جاده چالوس به حجم ترافیکی این محور در ساعات آینده افزوده شود.

به گفته پلیس راهور استان تهران در حال حاضر محورهای استان اردبیل (اکثرمحورها)، استان اصفهان(محور داران - الیگودز)، استان قزوین(محور قزوین - الموت و گردنه آوج) و استان مازندران(ارتفاعات محورهای هراز, فیروزکوه و کندوان) با بارش برف روبه‌رو بوده است.

همچنین محورهای استان‌های البرز، اصفهان، قم، چهارمحال و بختیاری، کردستان، مرکزی، گیلان، هرمزگان و لرستان(اکثرمحورها)، استان خراسان رضوی(محور قوچان – چناران) و استان گلستان(محور نوکنده - گرگان) با بارندگی مواجه هستند.


جاده چالوس

چالوس
چالوسچالوس




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *