تولید و اشتغال در ایجاد امنیت پایدار نقش بسزایی دارد/ ضرورت حمایت‎های قانونی و قضایی از سرمایه‏‌گذاری در راستای اقتصاد مقاومتی

9:59 - 04 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۲۵۰۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حجت‎الاسلام والمسلمین موحدی راد گفت: انجام حمایت‎های قانونی و قضایی از سرمایه‏‎گذاری‎های مشروع نقشی مهم و تاثیر گذار در تحقق اقتصاد مقاومتی دارد.
موحدی راد دادستان زاهدان
حجت‎الاسلام والمسلمین موحدی راد دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سیستان و بلوچستان، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی قضایی ، با اشاره به شعار امسال مبنی بر اقتصاد مقاومتی، تولید- اشتغال اظهار کرد:  پیام نوروزی مقام معظم رهبری در سال جاری اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال عنوان شده است که این تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی به معنای عدم وابستگی به سایر دولتهای غربی و اروپایی است.

وی ادامه داد: یکی از نمونه های عهد شکنی دولت‎های غربی در خصوص برجام است بنابراین برای رشد و بالندگی باید به نیروها، توان و استعداد داخلی تکیه کرد، چرا که هرگاه با قطع امید از بیرون به نیروی داخلی تکیه کردیم به توفیقاتی مانند انرژی هسته‌ای، ساخت و پرتاب ماهواره، سایت‎های موشکی و ... دست یافتیم. 

حجت‎الاسلام والمسلمین موحدی راد افزود: با توجه به آسیب شناسی و تحقیقاتی که صورت گرفته منشاء کثیری از جرائم فقر وبیکاری عنوان شده، این در حالی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی  به خوبی به ضرورت جامعه که اشتغال وتولید است اشاره فرمودند .

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سیستان و بلوچستان گفت: برخی از جرایم امنیتی و عضویت در برخی گروه هاو سازمانهای غیر قانونی و معاند مبنای قوی اعتقادی ندارد و هدف اولیه حل مشکل اقتصادی است لذا تولید و اشتغال وبهبود وضعیت معیشتی در ایجاد امنیت پایدار نیز نقش بسزایی دارد.

وی تاکید کرد: برای تحقق اقتصاد مقاومتی  تولیدکنندگان مکلف به عرضه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب هستند و از طرفی مسئولین هم ضمن نظارت بر روند تولیدات باید از کار آفرینان حمایت لازم را داشته باشند همچنین عموم مردم با خرید کالای ایرانی امکان ابتکار، خلاقیت، تولید باکیفیت تولیدکنندگان را مهیا کنند.

حجت‎الاسلام والمسلمین موحدی راد تصریح کرد: قوه قضائیه و دادستان‎ها می‏‌توانند با حمایت از سرمایه‎گذاری در راستای اقتصاد مقاومتی نقش‌‎آفرینی کنند؛ یکی از وظایف مهم قوه قضائیه ایجاد امنیت سرمایه‎گذاری در چهارچوب سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سیستان و بلوچستان در پایان خاطرنشان کرد: انجام حمایت های قانونی و قضایی از سرمایه‏‎گذاری‎های مشروع  نقشی مهم و تاثیر گذار در تحقق اقتصاد مقاومتی دارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *