2 هزار و 500 چادر برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شد

17:05 - 03 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۲۴۲۶
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
مدیرکل صنایع دستی، میراث فرهنگی و گردشگری هرمزگان با اشاره به امکان برپایی چادر در 9 بوستان بندرعباس گفت: 2 هزار و 500 چادر برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.
گردشگریبه گزارش گروه اقتصاد به نقل از روابط عمومی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، محسن ضیایی با اشاره به جاذبه‌های گردشگری هرمزگان اظهار کرد: هرمزگان گذشته از جایگاه ویژه طبیعی، جغرافیایی، استرتژیک و دارابودن منابع سرشار زیرزمینی و دریــایی از لحـاظ تاریخی نیز از مناطق کهن ایران به شمار می‌رود و از گذشته‌های دور دارای فرهنگی درخشان بوده است، به همین لحاظ مسافران نوروزی زیادی وارد این استان می‌شوند.

وی با اشاره به تمهیدات لحاظ شده برای مسافران نوروزی افزود: از 25 اسفند با تور اجرایی که با دستگاه‌های خدماتی و انتظامی داشتیم، از نظر اماکن اقامتی و هم خدمات رفاهی تمام موارد مورد نظر آماده شده‌اند.

 مدیرکل صنایع دستی، میراث فرهنگی و گردشگری هرمزگان با اشاره به معبر بودن بندرعباس گفت:  با توجه به اینکه بندرعباس به نوعی معبر ورودی و گذر به سمت قشم و کیش محسوب می‌شود، ایستگاه‌های مختلفی در سطح استان پیش‌بینی شده تا مسافران را به مقاصد مدنظر راهنمایی کنند.

ضیایی با اشاره به فراهم‌سازی اسکان ارزان قیمت برای مسافران تصریح کرد: جهت رفاه حال مسافران نوروزی علاوه بر اسکان‌های رسمی که در مهمانسراها و هتل آپارتمان‌ها با نرخ‌های مصوب پیش‌بینی شده، امکان چادر زدن در پارک‌ها هم فراهم شده است؛ که در این راستا 9 بوستان در بندرعباس هدف‌گذاری و  2 هزار و500 چادر برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل صنایع دستی، میراث فرهنگی و گردشگری هرمزگان به امکانات لحاظ شده برای اسکان‌های موقت اشاره کرد و گفت: در محل اسکان‌های موقت امکاناتی از جمله غرفه‌های عرضه مواد غذایی، سرویس بهداشتی و پارک خودرو نیز فراهم شده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *