رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

استقبال مخاطبان از خاطرات همسر سابق رییس جمهور!+عکس

11:21 - 02 بهمن 1393
کد خبر: ۲۹۲۳۷
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: ترجمه کتاب "برای این لحظه متشکرم" که شامل خاطرات همسر سابق رییس جمهور فرانسه است با اقبال مخاطبان ایرانی مواجه شده است.

: «برای این لحظه متشکرم» جنجالی‌ترین و پرفروش‌ترین کتاب سال 2014 که به تازگی در ایران منتشر شده است مورد استقبال کتاب‌خوانان ایرانی قرار گرفت.

به گزارش «برای این لحظه متشکرم» جنجالی‌ترین و پرفروش‌ترین کتاب سال 2014 که با ترجمه‌ی «ابوالفضل الله‌دادی» و در نشر «به‌نگار» منتشر شده است، در هفته اول توزیع خود با استقبال کم نظیر مواجه شد و نیمی از تیراژ آن به فروش رفت.

بنابراین گزارش، این کتاب روایت «والری تریرویلُر» بانوی اول سابق فرانسه از زندگی مشترک با «فرانسوا اولاند» رئیس‌جمهور این کشور است. تریرویلُر در این کتاب نحوه فاش شدن رابطه مخفیانه اولاند با ژولی گیه بازیگر فرانسوی و تبعات آن را شرح داده است.

علاوه بر این نویسنده به بیان پشت پرده‌ی رفتارهای دولتمردان فرانسوی و نیز سیاستمدارانی همچون باراک اوباما پرداخته است. داستان رابطه مخفیانه فرانسوا اولاند و گیه که انگیزه نویسنده برای نوشتن این کتاب جنجالی بوده است، بخش مهمی از کتاب را تشکیل می‌دهد.



این کتاب جنجالی که به تازگی در فرانسه و با شمارگان 200 هزار نسخه منتشر شده است، در دو روز اول توزیعش در کتاب‌فروشی‌های فرانسه رکوردها را شکست و البته بار دیگر داستان اولاند را سر زبان ها انداخت.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *