رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دستور ستاد کل نیروهای مسلح برای ورود ارتش به بحث اقتصاد مقاومتی/ تلخ ترین حادثه سال 95 از نظر رئیس عقیدتی سیاسی ارتش

11:49 - 03 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۲۳۶۳
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم گفت: بر اساس خط مشی هایی که از سوی ستادکل نیروهای مسلح به صورت سلسله بندی ابلاغ می شود، ارتش هم در رونق بخشیدن به اقتصاد مقاومتی نقش موثری را ایفا می کند.
رئیس عقیدتی سیاسی ارتش
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، با بیان اینکه در سالی که گذشت "حادثه پلاسکو" به دلیل حجم بالای انبوه و غمی که بر دل ملت گذاشت، تلخ ترین حادثه سال 95 بود، عنوان کرد: در جریان این حادثه نیروهای ارتش از اولین گروههایی بودند که برای بیرون آوردن زیرآوارماندگان به محل حادثه اعزام شدند.

وی همچنین با بیان اینکه به تبعیت از فرامین و رهنمودهای مقام معظم رهبری، دغدغه اصلی مردم و همه دستگاهها و تشکل های کشوری و لشکری در سال جاری باید مساله "اقتصاد" باشد، تاکید کرد: همانگونه که اقتصاد بد در مسائل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، ما را با مشکلات عدیده ای مواجه می کند، اقتصاد خوب نیز بر مسائل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کشور تاثیرگذار است.

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش همچنین با بیان اینکه دولت باید از افراد و نهادهایی که توان سرمایه گذاری در بحث تولید ملی دارند حمایتهای لازم را انجام دهد، تصریح کرد: اگر تولید ملی را جدی بگیریم، بحث اشتغال جوانان و مشکل بیکاری خود به خود حل می شود.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در پایان با بیان اینکه ارتش هم در رابطه با رونق بخشیدن به اقتصاد کشور نقش موثری ایفا می کند، خاطرنشان کرد: بر اساس خط مشی هایی که از سوی ستادکل نیروهای مسلح به صورت سلسله بندی ابلاغ می شود، ارتش هم در رونق بخشیدن به اقتصاد مقاومتی نقش موثری را ایفا می کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *