سکوت مجامع بین‌المللی در برابر نقض آشکار حقوق بشر در اسرائیل

10:49 - 02 بهمن 1393
کد خبر: ۲۹۲۳۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان: در حالی رژیم جعلی صهیونیستی حق آموزش و تحصیل را برای اسرا و زندانیان فلسطینی سلب کرده است که این مسئله افزون بر نقض آشکار منشور سازمان ملل با سکوت مجامع بین‌المللی روبروست.

: در حالی رژیم جعلی صهیونیستی حق آموزش و تحصیل را برای اسرا و زندانیان فلسطینی سلب کرده است که این مسئله افزون بر نقض آشکار منشور سازمان ملل با سکوت مجامع بین‌المللی روبروست.

 به گزارش به نقل از تارنمای فرانسوی زبان انجمن همبستگی فرانسه و فلسطین، در حالی سران رژیم صهیونیستی از افزایش آگاهی اسرا و زندانیان فلسطینی دربند بیمناک‌اند که پدیده فساد اخلاقی  و مالی در میان مقامات این رژیم هر روز در حال گسترش است.

 همچنین این رژیم جعلی با نقض منشور سازمان ملل، به حدی حق آموزش و ادامه تحصیل به‌ویژه در سطوح دانشگاهی را برای زندانیان زیر پا گذاشته که در نخستین روزهای سال 2013 میلادی اعلام کرد که «حق آموزش برای زندانیان در زندان‌های این رژیم وجود ندارد.»

 حال امروز زندانیان دربند رژیم صهیونیستی از مقامات تل‌آویو خواستار فراهم کردن شرایط تحصیل و ادامه استفاده از کلاس‌های دانشگاهی شدند اما با این حال از سوی مقامات بیدادگری صهیونیستی اعلام شد که این حق از زندانیان سلب شده است.

 با این حال هرچند اسرا و زندانیان فلسطینی دربند رژیم صهیونیستی این اقدام مقامات تل‌آویو را تبعیض و خلاف قانون و کنوانسیون‌های بین‌المللی دانستند، اما همچنان این نقض آشکار حقوق اسرا و زندانیان با سکوت مجامع بین‌المللی روبروست.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *