تلاش برای برقراری نظم و امنیت وظیفه همگانی است

23:36 - 03 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۲۳۳۶
یک مرجع تقلید گفت: تلاش برای برقراری نظم و امنیت وظیفه همگانی است و همه باید در این راستا تلاش کنیم.
آیت الله علوی گرگانی
به گزارش گروه سیاسی ، آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی در دیدار نوروزی فرماندهان و مسؤولان انتظامی گلستان با تقدیر از زحمات شبانه‌روزی و شایسته پلیس در راستای تأمین نظم و امنیت جامعه گفت: مردم محور فعالیت‌های پلیس هستند و ارزش کار پلیس در خدمت به مردم است.

وی خطاب به فرماندهان و کارکنان انتظامی استان گلستان با بیان اینکه مردم ما مردم متدین و قدردان زحمات شما هستند، افزود: خادم مردم باشید و به مردم خدمت کنید.

این مرجع تقلید در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: در هر کاری رضایت و خشنودی مردم را سرلوحه مأموریت‌های خود قرار دهید، چراکه خشنودی مردم، خوشنودی خدا است.

آیت‌الله علوی گرگانی حضور پرشور مردم در صحن‌‌های مختلف و حساس نظام را نشان از علاقمندی و پایبندی آنان به ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن امسال باعث شده حتی شبکه‌های مختلف خارجی نیز این حضور گسترده را به تصویر کشیده و به‌ آن اعتراف کنند.

وی با بیان اینکه مردم دین خود را نسبت به نظام و انقلاب در عرصه های مختلف ادا کرده‌اند، تصریح کرد: وظیفه همه مسؤولان این است که برای آسایش و آرامش مردم از هیچ کوششی دریغ نکنند.

استاد حوزه علمیه قم در ارائه حضور گسترده پلیس در سطح جاده‌ها و شهرها را عامل مهمی در اعتماد و افزایش اعتماد عمومی عنوان کرد و متذکر شد: جایگاه نیروی انتظامی در جامعه جایگاه ارزشمندی است و این جایگاه باید حفظ شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *