رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

راه های ثابت ماندن وزن در نوروز

18:32 - 03 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۲۲۸۷
ثابت نگه داشتن وزن اصلا کار ساده‌ای نیست فکر کنم شما هم قبول دارید خصوصا اگر مهمانی‌ها، آن هم پشت سر هم در بین باشد.
به گزارش گروه فضای مجازی به نقل از سلامانه، ثابت نگه داشتن وزن اصلا کار ساده‌ای نیست فکر کنم شما هم قبول دارید خصوصا اگر مهمانی‌ها، آن هم پشت سر هم در بین باشد.
 
اکثریت مردم تجربه اضافه وزن پس از تعطیلات نوروز و حتی مشکلات گوارشی در حین تعطیلات یا عوارض بالا رفتن قند، چربی و فشار خون در حین یا بعد از آن را دارند. ولی با تمام این وجود، حفظ وزن در این ایام غیر ممکن نیست.
 
برای بعضی‌ها که خیلی ساده است. آنها که برایشان ساده است چه می‌کنند؟

معمولا این افراد چند کار بسیار ساده را انجام می‌دهند که بد نیست شما هم آنها را امتحان کنید:

* حتما صبحانه بخورید. سعی کنید حداکثر ساعت 8 از خواب برخیزید و ساعت 9 هم یک صبحانه پروتئینی بخورید که این صبحانه بهتر است پنیر بدون چربی و کم‌نمک یا سفیده تخم‌مرغ آبپز باشد. نان هم حداکثر صد گرم و سبوس‌دار باشد.

* اگر برای دید و بازدید قبل از ظهر می‌روید حتی‌الامکان فقط سیب و آجیل خام میل کنید. البته چند دانه شور مشکل‌ساز نیست. موز هم در حد یک عدد اشکالی ندارد. اگر می‌خواهید شیرینی بخورید لطفا از 50 گرم تجاوز نکند و در این صورت وعده ناهار را حذف کنید.

* در دید و بازدید بعد از ظهر می‌توانید تا صد گرم شیرینی بخورید ولی میوه را بیشتر به مرکبات اختصاص دهید.

* حتی‌الامکان شامتان، سالاد با کمی نان سبوس‌دار باشد. برای دید و بازدید پس از شام فقط سیب و چند دانه آجیل خام را مصرف کنید. شام را دیرتر از ساعت هشت نخورید.

دیدید خیلی هم سخت نیست! پس خیلی هم سخت نگیرید ولی یادتان باشد که دید و بازدید زمان گل گفتن و گل شنیدن است و مسابقه خوردن نیست. جنگ و تلافی هم نیست. خودتان را مسموم نکنید. به خوشی دستگاه گوارشتان احترام بگذارید و به محض هر حس پری، درد، سوزش یا فشار در شکم حداقل تا دو ساعت به معده‌تان استراحت بدهید.
 
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *