به عمل کار برآید به پیامک دادن نیست+عکس

10:02 - 02 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۲۱۲۴
تعداد بسیاری از مشترکین تلفن همراه به پیامکی که از سوی رئیس جمهور برای شان ارسال شده، واکنش نشان دادند.
به نقل از فارس، پس از آغاز سال 96، پیامکی از سوی حسن روحانی، رئیس جمهور کشورمان با متن زیر به تمام کاربران تلفن همراه فرستاده شد.

«بهاری پر "امید" و سالی همراه با "پیروزی" و اعتدال برایتان آرزومندم. عید شما مبارک.»

تعدادی از کاربران تلفن همراه و شبکه های اجتماعی پس از دریافت پیامک به این اتفاق واکنش نشان دادند که تعدادی از آن ها را در ادامه مشاهده می کنید:

 
رییس دولت کاش شماره می دادند و ملت پیامک می دادند خدمتشان.امید و اعتدال چهار ساله شدند و همه چیز هنوز تقصیر دولت قبلی ست

وزیر ارتباطات آقای روحانی مدعی شده‌ است ده‌ها میلیون پیامکی که تحت عنوان تبریک عید از طرف روحانی و آرزوی پیروزی اعتدال در سال 96 برای ملت ارسال شده، هیچ هزینه‌ای نداشته است.
به راستی اگر ارسال پیامک هیچ هزینه‌ای ندارد، چرا اپراتورها بابت پیامک از مردم هزینه دریافت می‌کنند؟
 
سلام برادر من چهار پنج تا سیم کارت دارم برا همه تبریک فرستادی!!

من یک رای بیشتر ندارما

سلام اقای روحانی من یک کشاورز ازدهات چهار مهال بختیاری هستم تابستان روی زمین کار می کنم زمستان می رفتم عسلویه باهمتی که شما به بخرج  دادید کارسمت عسلویه رو هم ازماگرفتی سالهاقبل که می رفتم تویه شرکتهای عسلویه هرچند ماهی یک بار  حقوق بهمون می دادند باز هم خوب بود که همین آب بارکه هم قطع شد اماامسال بیکار بودم زمین کشاورزی که سال گذشته بیمه کرده بودم همین پول بیمه روهم به حساب نریختید که بااون بتونم برای  زن وبچه ام چیزی بخرم که جلو زن  وبچه ام شرمنده نشوم اما شما چمدانی شرمندگی چیست؟
 
چهار سال است پرزیدنت باپیامک سالِ «خوش»، « پر امید » و « اعتدال»  را برای ما آرزو می کند اما این آرزو در حدّ پیامک مانده و دولتِ سالخوردگان رمقی برای محقق شدن این آرزوها نداشته است.
 
در حالی که تیم تبلیغاتی رئیس جمهور در حال بمباران پیامکی مردم است، رسانه های حامی دولت می گویند این تبلیغات پیامکی هیچ هزینه ای به همراه ندارد. سوال ساده ای در این میان وجود دارد: آیا اصل تبلیغات پیامکی فاقد هزینه است و شرکت های مخابراتی سالهاست از مردم به خاطر ارسال پیام های کوتاه،  پول ناروا می گیرند؟ اما اگر بگویند پیامکی هزینه دارد، باید معلوم شود که هزینه ارسال صدها میلیون پیامکی تبلیغاتی و انتخاباتی آقای روحانی از کجا تامین می شود؛ بیت المال یا مبادله برخی امتیازات میان دولت و شرکت های سودجو؟!

/

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *