گرامیداشت مشفق کاشانی در محفل "قول و غزل"

14:43 - 01 بهمن 1393
کد خبر: ۲۹۱۸۵
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: پانزدهمین محفل «قول و غزل» با گرامیداشت یاد و خاطره شاعر آیینی زنده یاد مشفق کاشانی و اجرای قطعات «والا پیامدار» و «ای ایران ایران» به خوانندگی مهدی جاور شنبه 4 بهمن برگزار می شود.

: پانزدهمین محفل «قول و غزل» با گرامیداشت یاد و خاطره شاعر آیینی زنده یاد مشفق کاشانی و اجرای قطعات «والا پیامدار» و «ای ایران ایران» به خوانندگی مهدی جاور شنبه 4 بهمن برگزار می شود.

به گزارش پانزدهمین محفل «قول و غزل» با گرامیداشت یاد و خاطره شاعرآیینی زنده یاد مشفق کاشانی شنبه 4 بهمن ساعت 16 در تالار مهر حوزه هنری و با کارشناس مجری گری سعید بیابانکی، کارشناسی اسماعیل امینی و حضور شاعران کشور برگزار می شود.


در این محفل سید عبدالحمید ضیایی به عنوان کارشناس برنامه درخصوص تعامل اندیشه، شعر و تئوری آن برای حاضران به ایراد سخن بپردازد.

در این جلسه همچنین مهدی جاور خواننده و آهنگ ساز پاپ قطعات «والا پیامدار» و «ای ایران ایران» و چند قطعه دیگر را برای مخاطبان اجرا می کند. همچنین این هفته تعدادی از شاعران حوزه هنری قم میهمان پانزدهمین محفل «قول و غزل» هستند.

عبدالحمید ضیایی فارغ التحصیل مقطع دکتری فلسفۀ غرب از دانشگاه سوربن است. وی رئیس خانه فرهنگ در هندوستان است و در دانشگاه دوشنبه تاجیکستان تدریس می کند.
محفل «قول و غزل» با همکاری مرکز محافل و جشنواره های حوزه هنری و دفتر ترانه و شعر مرکز آفرینش های ادبی شنبه اول هر ماه ساعت 16 در سالن مهر حوزه هنری واقع در خیابان سمیه، نرسیده به پل حافظ برگزار می شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *