شرکت هواپیمایی تابان یک فروند هواپیمای free flight به ساری اعزام کرد/ تقدیر بازپرس ویژه فرودگاه مشهد از اقدام مدیران این شرکت هواپیمایی

10:50 - 30 اسفند 1395
کد خبر: ۲۹۱۷۷۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
در راستای حفظ حقوق شهروندی و مسافرین و تاکیدات دادستان مشهد مقدس، شرکت هواپیمایی تابان یک فروند هواپیمای free flight به ساری اعزام کرد.
فرودگاه مشهدبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، شب گذشته هواپیمایی که قرار بود ساعت 20:30 ساری را به مقصد مشهد ترک کند دچار نقص فنی شده و مسافران در فرودگاه ساری سرگردان می‌شوند؛ اما با توجه به تاکیدات بازپرس ویژه رسیدگی به جرائم فرودگاه مشهد مبنی بر اینکه «شرکت‌های هواپیمایی و ایرلاین‌ها باید در مقابل تاخیر پروازها پاسخگوی مسافرین باشند»، مدیرعامل شرکت هواپیمایی تابان در تماس تلفنی با بازپرس ویژه رسیدگی به جرائم فرودگاه شهید هاشمی نژاد اعلام داشت که یک فروند هواپیمای خالی (free flight) برای انتقال زائرین امام رضا (ع) به ساری منتقل می‌شود و نهایتا ساعت 22:30 با اعزام این هواپیما به ساری به نگرانی مسافرین خاتمه داده می‌شود.

قاضی اصولی صفار بازپرس ویژه رسیدگی به جرائم فرودگاه شهید هاشمی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی با تقدیر و تحسین این اقدام شرکت هواپیمایی تابان، بار دیگر تاکید کرد که شرکت‌های هواپیمایی و ایرلاین‌ها در صورت کنسل شدن پروازها یا باطل کردن بلیت نسبت به منشور حقوق مسافرین، اقدام نمایند.

وی از شرکت‌های هواپیمایی خواست که در راستای حفظ حقوق مسافرین و زوار امام رضا (ع)، از تاخیر بی دلیل در پروازها جلوگیری کنند.

این مقام قضایی اظهار داشت: شرکت‌های هواپیمایی که به وظایف خود به خوبی عمل کنند، مورد حمایت دستگاه قضایی قرار خواهند گرفت.



ناشناس
|
-
|
۰۴:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۱
0
0
احسنت بر بازپرس, دستت درد نکنه.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *