2000 تخت به ظرفیت هتل های استان همدان اضافه شد/ ۴ اقامتگاه بوم گردی استان همدان آماده میزبانی مسافران نوروزی

19:50 - 29 اسفند 1395
کد خبر: ۲۹۱۶۹۸
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان با بیان اینکه ۴ اقامتگاه بوم گردی استان همدان آماده میزبانی از مسافران نوروزی است، گفت: 2 هزار تخت به ظرفیت هتل های استان همدان اضافه شد.
به گزارش گروه فضای مجازی به نقل از روابط عمومی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، علی مالمیر با بیان اینکه ویژه برنامه های نوروز از دوم تا هفتم فروردین ماه با عنوان « نوروزگاه » برگزار می شود، اظهار داشت: تدوین دانشنامه نوروز در دست اقدام قرار دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان از افزایش 2 و نیم برابری ظرفیت تخت های استان همدان خبر داد و گفت: با بهره برداری از این هتل ها 2 هزار تخت به ظرفیت هتل های استان اضافه می شود.

وی با بیان اینکه برای نوروز 96 ظرفیت اقامت 65 هزار و 500 نفر را پیش بینی کرده ایم، عنوان کرد: اقامت 13 هزار و 500  نفر در مکان هایی همچون مهانسراها، هتل ها  و مدارس خواهد بود.

مالمیر به افزایش حضور گردشگران خارجی در استان همدان اشاره کرد و گفت: میزان گردشگران خارجی تا پایان آذرماه نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد افزایش یافته است.

وی در ارتباط با برنامه های نوروزی استان همدان بیان کرد: برگزاری ۱۷۶ برنامه در ایام نوروز و همچنین اهدای ۲۱۵ هزار نسخه محصولات فرهنگی که به معرفی تمام جاذبه ها می پردازد، از جمله اقدامات نوروزی ما در استان است.


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان با بیان اینکه هیچ موزه ای در نوروز ۹۶ تعطیل نخواهد بود، خاطرنشان کرد: ۵ اقامتگاه بوم گردی برای استان همدان پیش بینی شده که پرونده ۴ اقامتگاه تکمیل و مجوز بهره برداری دریافت کرده اند.
 
 


برچسب ها: مسافران نوروزی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *