افزایش 40 درصدی امداد هوایی هلال احمر/ خدمت رسانی 20 هزار جوان داوطلب هلال احمر در مبادی ورودی شهرها به مسافران در نوروز 96

19:28 - 29 اسفند 1395
کد خبر: ۲۹۱۶۹۷
رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور با اشاره به افزایش 40 درصدی ظرفیت امدادی هوایی هلال احمر گفت: 26 فروند بالگرد امداد و نجات برای خدمت‌رسانی بهتر به مسافران پیش‌بینی شده است.
به گزارش گروه فضای مجازی به نقل از روابط عمومی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور با اشاره به لزوم خدمات‌رسانی سریع و به موقع در ایام نوروز اظهار داشت: در راستای رفاه حال شهروندان در ایام نوروز هزار و 335 اکیپ ثابت و سیار هلال احمر در سراسر کشور مستقر شده‌اند.

وی با بیان آمادگی کامل نیروهای امدادرسان هلال احمر ادامه داد: 5 هزار و 442 نفر از امدادرسانان در این پایگاه‌ها آماده خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی هستند.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور به افزایش 40 درصدی ظرفیت امداد هوایی اشاره کرد و گفت: 26 فروند بالگرد امداد و نجات نیز برای خدمت‌رسانی بهتر پیش‌بینی شده که نسبت به سال گذشته افزایش 40 درصدی را نشان می‌دهد.

سلیمی عنوان کرد: در کنار امداد هوایی، 3 هزار و 300 دستگاه خودرو شامل آمبولانس، خودروی نجات و خودروهای ارتباطات و ... نیز در طرح نوروزی امسال مورد استفاده قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به ضرورت بهره‌گیری از نیروهای داوطلب محلی برای گسترش ظرفیت خدمات‌رسانی تصریح کرد: 20 هزار جوان داوطلب در هزار پایگاه مبادی ورودی شهرها آمادگی ارائه خدمات داوطلبانه به مسافران را دارند.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور ضمن دعوت مسافران به رعایت نکات ایمنی خاطرنشان کرد: سامانه ۱۱۲ هلال احمر به صورت شبانه‌روزی در خدمت شهروندان است تا نوروز کم حادثه‌ای را بتوانیم رقم بزنیم و نتیجه این خدمات از میزان تلفات جاده‌ای کم کند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *