رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ظرفیت كارون می تواند به یكی از مهمترین کانون بزرگ گردشگری آبی ایران تبدیل شود/ اعلام تازه‌ترین آمار مسافران نوروزی

18:31 - 29 اسفند 1395
کد خبر: ۲۹۱۶۹۰
رییس ستاد مركزی هماهنگی خدمات سفر گفت: با توجه به وجود رودخانه کارون در اهواز و وجود تاسیسات آبی و جاذبه های گردشگری در این منطقه این رودخانه در آینده نزدیک می تواند به کانون بزرگ گردشگری آبی ایران تبدیل شود.
به گزارش گروه فضای مجازی به نقل از روابط عمومی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، مرتضی رحمانی موحد صبح امروز در ادامه سفر به استان خوزستان از مجتمع های گردشکری ساحل کانون در اهواز بازدید کرد.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در حاشیه این بازدیدها در جمع خبرنگاران وجود رودخانه در شهرها را یک مزیت برجسته و حایز اهمیت دانست و اظهار داشت: شهرها به واسطه رودخانه و تاسیسات ساحلی می توانند خدمات زیادی را به ویژه در حوزه صنعت گردشگری ارائه کرده و سبب توسعه گردشگری، اشتغالزایی و ارتقا رفاه مردم شوند.

وی افزود: با توجه به بازدید صورت گرفته از مجتمع های گردشگری آبی در ساحل کارون به نظر می رسد می توان برنامه دراز مدت و هدفمندی  برای استفاده از مزیت های این رودخانه در توسعه گردشگری استان خوزستان طراحی کرد بنابراین امیدواریم هرچه زودتر کارون، اهواز و استان خوزستان به منزلت واقعی خود دست پیدا کند.

رحمانی موحد همچنین در ادامه از آمادگی سراسری دستگاه ها و سازمان های خدمات رسان برای ارائه خدمات و مدیریت سفرها در قالب 31 ستاد استانی و 460 ستاد شهرستانی در ایام نوروز خبر داد و افزود:  تا روز گذشته بیش از یک میلیون نفر از حمل و نقل جاده ای و بیش از 600 هزار نفر از حمل و نقل ریلی برای رسیدن به مقاصد مورد نظر خود استفاده کرده اند.

وی تصریح کرد: همچنین 4 هزار پرواز داخلی و خارجی مسافران را به مقاصد خود انتقال داده است.
 
 

برچسب ها: مسافران نوروزی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *