تاریخ انتشار: 13:17 - 01 بهمن 1393 - 2015 January 21
معاون پایش محیط زیست استان تهران در گفت‌وگو با میزان:
خبرگزاری میزان- خبرگزاری میزان: معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران گفت: کیفیت هوای تهران با توجه به گزارش‌های دریافتی از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا دوباره در شرایط ناسالم قرار گرفته است.

محمد رستگاری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان درباره وضعیت کیفیت هوا در پایتخت اظهار کرد: درحال حاضر گزارش‌های دریافتی از مرکز پایش آلودگی هوای اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران نشان می‌دهد که کیفیت هوای تهران ناسالم است.

وی در ادامه افزود: میزان شاخص آلاینده‌ها در ذرات معلق به کمتر از 2.5 میکرون 135، ذرات معلق کمتر از 10 میکرون73، میزان منو اکسید موجود در هوا 48، دی اکسید گوگرد39، دی اکسید نیتروژن 73و ازن به 17 رسیده است، به طوری که می‌توان گفت با توجه میزان شاخص آلاینده‌ها در ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون پایتخت در شرایط ناسالم قرار دارد.

معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران در خاتمه تصریح کرد: در این شرایط با توجه به کیفیت هوا سلامت گروه های حساس در معرض خطر قرار دارد، بنابراین افراد مبتلا به بیماری های قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان باید فعالیت های طولانی یا سنگین خود در خارج از خانه را کاهش دهند.

۱) نظرات ارسالی شما، پس از تایید توسط خبرگزاری ​میزان​ ​در سایت ​منتشر خواهد شد​.​
۲) خبرگزاری میزان٬ نظراتی را که حاوی توهین، هتاکی و افترا باشد را منتشر نخواهد کرد .
۳) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید .
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود ، پس از تعیین تکلیف نظر موضوع به اطلاع شما خواهد رسید .
نام:
ایمیل: