بارش باران در 16 استان کشور/طوفان تندری در سه استان رخ می دهد

9:44 - 29 اسفند 1395
کد خبر: ۲۹۱۵۲۱
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز در 16 استان کشور شاهد بارش باران و آبگرفتگی معابر خواهیم بود.
بارش بارانمحمد اصغری در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه ،اظهار داشت: امروز برای کردستان،زنجان،جنوب آذربایجان غربی و شرقی بارش باران همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود. همچنین احتمال سیلابی شدن معابر این استان ها در پی بارش رگباری وجود دارد. 

وی ادامه داد: برای ایلام،لرستان،کرمانشاه،شمال و شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری،کهگیلویه،بوشهر،فارس،غرب کرمان،غرب یزد و جنوب اصفهان آبگرفتگی معابر به دلیل بارش رگباری باران پیش بینی می شود. امروز هوای این مناطق کشور تا آخرین ساعات روز بارانی است. 

کارشناس سازمان هواشناسی از وقوع تندباد شدید و طوفان تندری در سه استان خوزستان، بوشهر و کهگیلویه خبر داد و افزود: این طوفان موقت عصر امروز در این استان ها رخ داده و منجر به شکسته شدن درختان و خسارت به واحدها می شود. 

وی در مورد هوای تهران گفت: عصر امروز در تهران شاهد بارش پراکنده باران و وزش باد خواهیم بود. 

وضعیت آب و هوای سه استان شمال کشور
۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۱:۲۰
معصومه احمدی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه، در مورد آخرین وضعیت جوی کشور،اظهار داشت: امروز برای استان گلستان هوای ابری همراه با وزش باد در برخی ساعات پیش بینی می شود. از ساعات عصرگاهی امروز برای گرگان افزایش ابر پیش بینی می شود. 

وی ادامه داد: در استان مازندران پدیده غالب وزش باد شدید و افزایش ابر خواهد بود و امروز برای این استان  بارش پیش بینی نمی شود. 

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه هوای رشت از عصر امروز بارانی است، افزود: با ورود سامانه جدید بارشی به استان گیلان، هوای این استان از عصر امروز با بارش پراکنده و وزش باد همراه است. 

انتهای پیام/ 





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *