تاکید بر ایجاد ارتباط ساختاری نزدیک میان صنعت گردشگری و فرودگاه ها به منظور توسعه گردشگری و ارتقا کیفیت خدمات

21:30 - 28 اسفند 1395
کد خبر: ۲۹۱۴۹۰
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر گفت: ایجاد ارتباط ساختاری نزدیک میان صنعت گردشگری و فرودگاه ها سبب ارتقا کیفیت خدمات و بهره مندی از ظرفیت های متقابل در راستای کمک به توسعه گردشگری می شود.
تاکید بر ایجاد ارتباط ساختاری نزدیک میان صنعت گردشگری و فرودگاه ها به منظور توسعه گردشگری و ارتقا کیفیت خدماتبه گزارش گروه اقتصادی  به نقل از روابط عمومی ستاد مرکزی خدمات سفر؛ مرتضی رحمانی موحد به همراه محمود نویدی مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از روند خدمات رسانی ناوگان حمل و نقل هوایی به مسافران نوروزی و گردشگران خارجی در شهر فرودگاهی و ترمینال‌های فرودگاه امام خمینی (ره) بازدید کرد. 
رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در این بازدید ضمن گفتگو با مسافران به‌منظور بررسی نحوه خدمات رسانی شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) به مسافران خارجی و گردشگران نوروزی، در جریان برنامه های کوتاه مدت و برنامه های بلند مدت این شهر فرودگاهی قرار گرفت. 
رحمانی موحد در حاشیه بازدید از ایستگاه شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فرودگاه و خدمات آن یکی از بخش های مهم و ویژه صنعت گردشگری هر کشوری محسوب می شود؛ در واقع فرودگاه ویترین عرضه و معرفی چهره مطلوب، واقعی و صحیح گردشگری، پیشرفت ها و مهمان نوازی کشور است. 
وی با بیان اینکه بخش گردشگری هر دو بعد داخلی و خارجی فرودگاه را پشتیبانی می کند، ادامه داد: از همین حیث ارتباط و همکاری های نزدیک میان فرودگاه ها و حوزه گردشگری بسیار حائز اهمیت است؛ بنابراین ایجاد ارتباط ساختاری نزدیک میان صنعت گردشگری و فرودگاه ها سبب ارتقا کیفیت خدمات و بهره مندی از ظرفیت های متقابل در راستای کمک به توسعه گردشگری می شود.
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه ارتباط ساختاری نزدیک میان صنعت گردشگری و فرودگاه ها سبب ارتقاء رضایتمندی مسافران داخلی و خارجی و ارائه چهره ای بین المللی از جمهوری اسلامی ایران به گردشگران خارجی می‌شود، خاطرنشان کرد: از همین حیث معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی آمادگی کامل به منظور افزایش همکاری با فرودگاه ها را دارد چرا که خدمات مختلفی که در فرودگاه ها ارائه می شود، همه از عناصر موثر و تاثیرگذار در توسعه صنعت گردشگری است. 
رحمانی موحد تصریح کرد: با توجه به اینکه فرودگاه یکی از حوزه های مرتبط با تجاری سازی خدمات گردشگری است، قطعا حضور موثر سرمایه گذاران  علاقه مند به صنعت فرودگاهی و گردشگری می تواند به ارتقاء کیفیت خدمات منجر شده و در نهایت با ارتقاء کیفیت خدمات، رضایتمندی مسافران و گردشگران داخلی و خارجی حاصل شود. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *