رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

برگزاری برنامه اردوی جهادی کمک به بانوان در غرب کشور

11:49 - 01 بهمن 1393
کد خبر: ۲۹۱۳۳
خبرگزاری میزان: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان از برگزاری اردوهای جهادی کمک به بانوان روستایی در این بخش از کشور خبر داد و گفت: همچنین سعی داریم تا پایان سال 2 هزار نفر از زنان در این استان را تحت پوشش مشاوره و درمان های ویژه این قشر قرار دهیم.

: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان از برگزاری اردوهای جهادی کمک به بانوان روستایی در این بخش از کشور خبر داد و گفت: همچنین سعی داریم تا پایان سال 2 هزار نفر از زنان در این استان را تحت پوشش مشاوره و درمان های ویژه این قشر قرار دهیم.

لیلا سلاح ورزی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان، یکی از برنامه های اصلی و ثمره بخش در امور بانوان را برپایی اروی جهادی کمک به این قشر اعلام کرد و گفت: اردوی مورد نظر با کمک فرمانداری خرم آباد برگزار می شود که در آن کادر درمانی و مشاوره از جمله پزشک متخصص زنان، کارشناس مامایی، همچنین  مشاور خانواده، تغذیه، کشاورزی و  کتابخانه سیار، یک بانوی طلبه همچنین نماینده فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور خواهند داشت.

وی در ادامه تصریح کرد: این تیم با مراجعه به روستاهای محروم در استان لرستان، مشکلات زنان را بر مبنای در تخصص خود بررسی و به لحاظ درمانی و مشاوره حل می‌کنند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان، با بیان این مطلب که اردو ی مورد نظر از مهر ماه شروع و تا پایان سال ادامه دارد، اذعان کرد: اروی جهادی کمک به بانوان از صبح تا بعدازظهر دایر هر روز دایر خواهد شد.

سلاح ورزی در خاتمه گفت: سعی داریم تا پایان سال 2 هزار زن در استان لرستان را تحت پوشش مشاوره و درمان های ویژه امراض مربوط به این قشر قرار دهیم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *