نیامدن لالوویچ به ایران ربطی به خادم ندارد/ روس‌ها نفوذ زیادی در داوری دارند

10:22 - 28 اسفند 1395
کد خبر: ۲۹۱۳۰۲
دبیر فدراسیون کشتی گفت: این که گفته می‌شود عدم حضور لالوویچ در ایران به خاطر اختلاف با خادم بوده است واقعیت ندارد.
رضا لایق در گفت وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص کسب مقام سوم رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی توسط فرنگی‌کاران کشورمان اظهار داشت: تیم ملی کشتی فرنگی ایران در عین شایستگی به مقام سوم رسید. ما در مقابل تیم روسیه با نادوری شکست خوردیم و اگر این اتفاق رخ نمی‌داد می‌توانستیم قهرمان شویم.
 
وی درباره این که انتظار می‌رفت با حضور خادم در هیئت رئیسه اتحادیه جهانی کشتی، مشکل نادواری حل شود گفت: این که بگوییم با حضور خادم در هیئت رئیسه اتحادیه جهانی کشتی، مشکل ناداوری حل خواهد شد صحبت سنگینی است. روس‌ها نفوذ زیادی در داوری دارند و توانسته‌اند در مواقع حساس از این نفوذ استفاده کنند‌
 
دبیر فدراسیون کشتی درباره عدم حضور لالوویچ در جام جهانی کشتی فرنگی و این که گفته می‌شود عدم سفر او به ایران به دلیل عضویت خادم در هیئت رئیسه اتحادیه جهانی کشتی و تیره شدن روابط ایران و این اتحادیه بوده است تصریح کرد: چنین شایعاتی واقعیت ندارد. لالوویچ معمولا خیلی کم در رقابت‌های جام جهانی حاض می‌شود و حتی سال گذشته به آمریکا هم نرفت. این که گفته می شود عدم حضور او در ایران به خاطر اختلاف با خادم بوده است واقعیت ندارد. چون اصلا اختلافی وجود ندارد.
 
وی در پاسخ به این سوال که عملکرد اشکانی را در رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی چگونه ارزیابی خواهد کرد اظهار داشت: عملکرد اشکانی در این چند وقت اخیر رو به جلو بوده و توانسته تیم خوبی را تشکیل دهد. به نظر من او در این مسابقات نمره قبولی گرفت.
 
لایق درباره میزبانی آبادانی‌ها از جام جهانی کشتی فرنگی تصریح کرد: آبادان در مجموع میزبانی خوبی از این رقابت‌ها داشت و تیم‌های خارجی هم از این میزبانی راضی بودند.
 
دبیر فدراسیون کشتی در پایان خاطرنشان کرد: از امروز کلاس پیشرفته مربگری کشتی فرنگی با 27 مربی خارجی و داخلی برگزار خواهد شد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *