2 هزار بازرسی از واحدهای اقامتی گیلان در آستانه نوروز انجام شد

9:35 - 28 اسفند 1395
کد خبر: ۲۹۱۲۸۶
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان گفت: تاکنون 2 هزار مورد بازرسی از واحدهای اقامتی و پذیرایی و دفاتر صورت گرفته و نظارت بر اصناف بصورت مستمر در حال انجام است.
به گزارش گروه اقتصاد به نقل ازروابط عمومی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، رضا علیزاده با بیان اینکه طرح ساماندهی و ارتقای خدمات سفر ویژه نوروز سال 96 اجرایی ‌شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه گردشگری یکی از صنعت های با گردش مالی بالا در تمامی کشورها به شمار می رود در همین راستا برنامه هایی برای جذب گردشگر در تمام استان ها انجام می شود.
 
وی افزود: استان گیلان به خاطر سرسبزی و آب و هوای مناسب هر ساله پذیرای حجم زیادی از مسافران در فصول مختلف است و ما همواره آمادگی لازم برای پذیرایی از گردشگران را داریم اما با توجه به اینکه در ایام نوروز مسافران از تمام استان های کشور به گیلان سفر می کنند ویژه برنامه های خاصی تدارک دیده ایم.
 
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان عنوان کرد:  نوروز سال 96، زمان اجرای طرح ساماندهی و ارتقای خدمات سفر محسوب می‌شود در همین راستا امسال جاذبه های گردشگری جدیدی در روستاهای گیلان افتتاح و بازسازی شده که باعث جذب و ماندگاری مسافران خواهد شد.
 
علیزاده با اشاره به اقدامات انجام شده در آستانه نوروز جهت رفاه گردشگران نوروزی گفت: تاکنون 2 هزار مورد بازرسی از واحدهای اقامتی و پذیرایی و دفاتر صورت گرفته و نظارت بر اصناف بصورت مستمر در حال انجام است.
 
وی، از فراهم بودن امکان اقامت برای حدود 765 هزار نفر در نوروز 96 خبر داد و بیان کرد: 130 کیوسک، پایگاه اطلاع رسانی و راهنمای مسافر در سطح استان آماده ارائه خدمات به گردشگران نوروزی هستند و بیش از 900 هزار انواع بروشور و اقلام چاپی راهنمای گردشگری را توزیع می نمایند.
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *