سلطانی‌فر: سال 95 سال خوبی برای ورزش ایران بود

20:10 - 27 اسفند 1395
کد خبر: ۲۹۱۲۶۱
وزیر ورزش و جوانان گفت: مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی هم از نظر فنی و هم از لحاظ اجرایی کیفیت خوبی داشت و این مسئله باعث عزت و اعتبار ایران شد.
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، مسعود سلطانی‌فر پس از پایان مسابقات جام جهانی کشتی در آبادان که با قهرمانی تیم روسیه همراه شد اظهار داشت:  مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی هم از نظر فنی و هم از لحاظ اجرایی کیفیت خوبی داشت و این مسئله باعث عزت و  اعتبار ایران شد.

وی افزود: باید در شرایط پس از برجام، میزبانی مسابقات بین‌المللی را برعهده بگیریم تا از این طریق به دنبال ارتقای ورزش ایران باشیم. تلاش می‌کنیم این میزبانی‌ها را استان‌های مختلف بر عهده بگیرند.

وزیر ورزش تصریح کرد: سال 95 سال خوبی برای ورزش ایران بود و در این سال کارنامه خوبی داشتیم. در المپیک و پارالمپیک وو مسابقات جام جهانی کشتی آزاد و فرنگی و  در دور رفت مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 عملکرد خوبی داشتیم. امیدوارم در سال 96 این موفقیت‌ها را شاهد باشیم.
 
وی در خصوص میزبانی آبادان از رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی گفت:آبادان به خوبی توانست میزبانی این رقابت‌ها را بر عهده بگیرد و باید از مدیرعامل منطقه آزاد، استاندار خوزستان و مدیرکل ورزش و جوانان استان تشکر کنم.

سلطانی‌فر در پاسخ به سؤالی درباره وضعیت هیئت مدیره استقلال و استعفای جهانیان عنوان کرد: امروز برای مسابقات کشتی اینجا هستم و درباره کشتی صحبت می‌کنم.
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *