رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ساجدی‌فر از دور رقابت‌ها کنار رفت/ 4 ایرانی فردا روی تاتامی می‌روند

16:26 - 27 اسفند 1395
کد خبر: ۲۹۱۲۴۴
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
در اولین روز از پیکارهای لیگ جهانی کاراته وان هلند، نماینده کشورمان از دور مسابقات کنار رفت و 4 کاراته‌کای ایرانی فردا (شنبه) به مصاف حریفان خواهند رفت.
ساجدی‌فر از دور رقابت‌ها کنار رفت/ 4 ایرانی فردا روی تاتامی می‌روندبه گزارش گروه ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، دومین دوره لیگ جهانی کاراته در سال 2017 موسوم به کاراته‌وان از امروز (جمعه) با پیکارهای کاتای انفرادی و تیمی در دو گروه زنان و مردان و مبارزات کاراته‌کاهای وزن 50- کیلوگرم زنان و 60- و 67- کیلوگرم مردان در روتردام هلند در حال برگزاری است.

سهیل ساجدی‌فر که در بخش کاتای انفرادی روی تاتامی رفت، در نخستین گام در جدالی نزدیک با نتیجه 3 بر 2 به «جورج داچانی» از فرانسه باخت و در ادامه این کاتاروی فرانسوی نتوانست به مرحله ‌فینال برسد تا ساجدی‌فر از دور رقابت‌ها کنار برود.

فردا (شنبه) و در روز دوم این پیکارها مبارزات اوزان 55-، 61-، 68- و 68+ کیلوگرم زنان و 75-، 84- و 84+ کیلوگرم مردان انجام خواهد شد که ابراهیم حسن‌بیگی در وزن 75- کیلوگرم، ذبیح‌الله پورشیب در وزن 84- کیلوگرم  سجاد گنج‌زاده و سامان حیدری در وزن 84+ کیلوگرم به مصاف رقبا می‌روند.

در روز اول و دوم مسابقات کاراته وان هلند، رقابت‌های مقدماتی و رپه شارژ برگزار می‌شود و روز یکشنبه (29 اسفند) پیکارهای مدال برنز و فینال برگزار خواهد شد.

این دوره از رقابت‌ها از امروز (جمعه) با حضور 1258 ورزشکار از 73 کشور به مدت 3 روز در روتردام هلند پیگیری می‌شود.
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *