رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

حرف از برخورد با پرسپولیس در مرحله بعد زود است/ گام بلندی در آسیا برای صعود برداشتیم

5:30 - 02 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۱۱۸۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: کار بزرگی مقابل لخویا انجام دادیم و خوشحالم در آسیا گام بلندی برداشتیم.
وحید شیخ‌ویسی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، درباره تساوی تیمش مقابل تیم فوتبال لخویا در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازی خوبی بود. ما یک گل زودهنگام زدیم و هر چه از زمان بازی گذشت بهتر بازی کردیم اما نتوانستیم برتری خود را حفظ کنیم و 3 امتیاز را بگیریم.

وی افزود: لخویا هم تیم خیلی خوبی بود و بهتر از دو حریف قبلی ما در آسیا کار کرد. به نظرم همین یک امتیاز که کسب کردیم و صدرنشین ماندیم نشان از کار بزرگی داشت که مقابل این تیم قدرتمند انجام دادیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره احتمال رویارویی در مرحله بعد با پرسپولیس و اینکه باخت شاگردان برانکو به الریان به این مسئله قوت بیشتری بخشید، گفت: حالا فعلاً 3 بازی دور برگشت باقی مانده و امیدوارم اینطور نشود چون به اجبار یک تیم ایرانی حذف خواهد شد. اگر هم این اتفاق بیفتد امیدوارم بازی خوبی بین ما و پرسپولیس برگزار شود.

شیخ‌ویسی در پایان خاطرنشان کرد: پرسپولیس می‌تواند کار را جبران کند و امیدوارم با قدرت به مرحله بعد برسد تا از آبروی فوتبال ایران به خوبی دفاع کند. ما اول می‌خواستیم فقط در این بازی‌ها حضور داشته باشیم و چند بازی شرافتمندانه انجام دهیم تا از حیثیت فوتبال ایران دفاع کنیم اما الان با توجه شرایطی که در جدول به وجود آمده، به صعود از گروه فکر می‌کنیم چون گام بلندی برداشته‌ایم. الان دنبال صعود هستیم تا دل مردم را شاد کنیم.
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *