کمبود اعتبار سبب تعطیلی مراکز پزشکی قانونی شده است

10:30 - 01 بهمن 1393
کد خبر: ۲۹۱۰۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان: مدیرکل پزشکی قانونی کردستان گفت: کمبود اعتبار و وجود مشکلات سبب تعطیلی مراکز پزشکی قانونی شده و فشار کاری در بخش های دیگر مضاعف شده است.

: مدیرکل پزشکی قانونی کردستان گفت: کمبود اعتبار و وجود مشکلات سبب تعطیلی مراکز پزشکی قانونی شده و فشار کاری در بخش های دیگر مضاعف شده است.

به گزارش ، غلامرضا همایون‌پور در نشست با استاندار کردستان اظهار کرد: در بخش اعتبارات جاری، عمرانی و کمبود شدید نیروی انسانی عمده مشکلات پزشکی قانونی در این استان است که با تامین اعتبار موانع و مشکلات مرتفع خواهد شد.

مدیر کل پزشکی قانونی در دیدار با استاندار کردستان گفت: کمبود شدید اعتبارات و پایین بودن سطح حقوق و مزایای پزشکان پزشکی قانونی نسبت به سایر دستگاه‌های همطراز باعث شده که نیروهای متخصص (پزشکان) تمایلی به کار در پزشکی قانونی نداشته باشند.

وی تصریح کرد: کمبودها و کاستی ها سبب شده تا تعدادی از مراکز پزشکی قانونی شهرستانهای تابعه استان به علت نبود پزشک بصورت نیمه تعطیل یعنی فقط با حضور نیروی اداری فعال باشند و مراجعین آن شهرستان‌ها جهت پیگیری مطالبات خود به مرکز استان مراجعه نمایند که این امر فشار کاری در برخی مراکز را مضاعف کرده و موجب نارضایتی مردم برخی شهرستانهای استان را فراهم کرده است.

همایون پور گفت: با وجود کمبود اعتبار و مشکلاتی که در پزشکی قانونی استان کردستان وجود دارد اما نیروها و کادر پزشکی تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات مطلوب به مراجعان بکار گرفته اند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *