سپاه و ارتش ایران توان نابودی متجاوزان در اسرع وقت را دارند/رزمایش‌های ایران نقش بازدارندگی را به خوبی ایفا می‌کنند

9:01 - 27 اسفند 1395
کد خبر: ۲۹۰۹۸۳
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
مشاور رئیس مجلس با بیان اینکه رزمایش های نیروهای مسلح ایران به خوبی توانست نقش بازدارندگی موثری را برای دشمن طمعکار ایفا کند، گفت: دشمن باید بداند سپاه و ارتش ما با نیروی انسانی مومن و متعهد و امکانات و تجهیزات به روز و پیشرفته، توان نابودی متجاوزان در اسرع وقت را داراست.
حقیقت پور
منصور حقیقت پور مشاور رئیس مجلس شوای اسلامی و نائب رئیس سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، با اشاره به برگزاری بیش از ده رزمایش دفاعی و امنیتی توسط دستگاه های مختلف ستاد کل نیروهای مسلح، اظهار کرد: مهمترین پیام برگزاری رزمایش های ما در سال 1395، پیام "اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه ها" بود.

وی با بیان اینکه رزمایش های نیروهای مسلح ایران به خوبی توانست نقش بازدارندگی موثری را برای دشمن طمعکار ایفا کند، گفت: دشمن باید بداند سپاه و ارتش ما با نیروی انسانی مومن و متعهد و امکانات و تجهیزات به روز و پیشرفته، توان نابودی متجاوزان در اسرع وقت را داراست.

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین با بیان اینکه برگزاری هر کدام از انواع رزمایشهای دریایی، زمینی و هوایی به نوبه خود بااهمیت است، تاکید کرد: در هر نقطه ای که احساس خطر بیشتر باشد، بالطبع تمرکز رزمایشها بر روی آن بیشتر است ولی این تمرکز به معنای غفلت از سایر بخش ها نیست.

حقیقت پور در خاتمه گفت: رزمایش عملیات مسترک و مرکبی است که حد و حدود قدرت دفاعی را تا حدودی که نیاز است مشخص و رسانه ای می کند.



مهدی
|
-
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۷
0
0
درودبرسپاوارتش جمهوری اسلامی ایران
عليرضا
|
-
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۷
0
0
دراينكه ارتش وسپاه و ملت ما قدرت دارند شكي نيست
مسعود
|
-
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۲
0
0
درورد بر ایران و ایرانی مرگ بر امریکا مرگ بر اسراییل
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *