ادامه پخش پیاده آمده ایم در نوروز 1396

22:10 - 26 اسفند 1395
کد خبر: ۲۹۰۹۱۵
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
حجت الاسلام شهاب مرادی همزمان با پخش ششمین برنامه «پیاده آمده‌ایم» در فصل دوم این برنامه حضور پیدا خواهد کرد.
به گزارش گروه فرهنگی به نقل از روابط عمومی برنامه تلویزیونی پیاده آمده‌ایم، فصل دوم برنامه تلویزیونی «پیاده آمده‌ایم» از ۲۸ بهمن ماه با رویکرد و ساختاری متفاوت و با موضوع کلی خانواده روی آنتن شبکه اول سیما رفت که کارشناس برنامه ابتدایی آن حجت‌الاسلام محمدرضا زائری بود و در خصوص موضوع کلی محبت در خانواده در چهار هفته ابتدایی صحبت شد و همزمان با هفته پنجم و پخش ششمین برنامه حجت الاسلام شهاب مرادی به صحبت درباره روش‌های مختلف گفتگو و تاثیر گفتگوی صحیح در محیط خانواده و اجتماع خواهد پرداخت.

«پیاده آمده‌ایم»  لوکیشن کربلای معلی را به دلیل تاثیرگذاری معنوی بارگاه ملکوتی امام حسین (ع) انتخاب کرده و در ایام نوروز نیز در روزهای سوم و دهم فروردین با حضور حجت الاسلام شهاب مرادی به عنوان کارشناس و مهدی حاجی محمدی به عنوان مجری روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت.

موضوع سلام نیابتی که تاکنون مورد استقبال مخاطبان رسانه ملی و برنامه «پیاده آمده‌ایم» قرار گرفته همچنان در این برنامه دنبال خواهد شد.

فصل دوم برنامه تلویزیونی «پیاده آمده‌ایم» با محوریت کلی خانواده شب‌های جمعه حوالی ساعت ۲۴ به صورت زنده از کربلا روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *