استارت ایساکو برای سفرهای نوروزی/ رونمایی از ربات خدمت رسان

11:46 - 25 اسفند 1395
کد خبر: ۲۹۰۶۰۳
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
جشنواره خدمات نوروزی ایران خودرو درحالی امروز صبح شروع به کار کرد که خدمات شرکت ایساکو در قالب یک فیلم با ۶ هزار اسلاید به نمایش گذاشته شد.
به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، سید رضا حسینی مدیرعامل ایساکو، در این مراسم که در هتل المپیک تهران برگزار شد، گفت: ما وظیفه خودمان می دانیم با ارائه طرح های متفاوت در پاسداشت بهار در کنار مردم باشیم.

او ادامه داد: ما خودمان را از چند هفته پیش در مراکز تجاری در دسترس مردم قرار دادیم تا بتوانیم راحت تر به مشکلات مردم رسیدگی کنیم.

حسینی گفت: طرح بازدیدهای رایگان از خودروها نیز ادامه دارد تا مردم با خیال راحت تری به سفرهای نوروزی بروند.

او ادامه داد: طرح بازدیدهای رایگان از خودروها نیز ادامه دارد تا مردم با خیال راحت تری به سفرهای نوروزی بروند.

مدیرعامل ایساکو درباره محدوده اجرایی طرح خدمات نوروزی گفت: این طرح همه کشور را پوشش می دهد و از امروز تا ۱۵ فروردین ماه در خدمت هموطنان عزیز خواهیم بود. نمایندگی در دو شیف فعالیت خواهند کرد.

او افزود: پایگاه های امدادی در ۴ محور برای اولین بار ایجاد شده تا بتوانیم راحت تر امداد رسانی کنیم. در دو حوزه تعمیرگاه های مجاز ۴۵۰ و بیش از دو هزار اکیپ امدادی فعالیت خواهند کرد.

مدیرعامل ایساکو افزود: پایگاه های امدادی در ۴ محور برای اولین بار ایجاد شده تا بتوانیم راحت تر امداد رسانی کنیم. در دو حوزه تعمیرگاه های مجاز ۴۵۰ و بیش از دو هزار اکیپ امدادی فعالیت خواهند کرد.
 
 
مدیرعامل ایساکو با بیان اینکه تعداد نمایندگی های تمام وقت نسبت به سال گذشته ۱۸ درصد افزایش پیدا کرده است، تصریح کرد: این افزایش براساس بازخوردی است که خدمات سال گذشته از مشتریان گرفته شده و امسال ۳۲۹ نمایندگی به طور کامل و ۸۲ نمایندگی به صورت نیمه وقت در این طرح حضور دارند که جمعا ۴۱۱ نمایندگی در این طرح حضور دارند.

او با اشاره به افزایش شاخص روزنمایندگی در جشنواره خدمات پس از فروش نوروزی، بیان کرد: شاخص روز نمایندگی سال گذشته ۶۷۰۰ بود که امسال این عدد به ۷۶۰۰ افزایش پیدا کرده است. همچنین سبد قطعات نمایندگی ها نیز به طور کامل تجهیز شده است.

حسینی از راه اندازی ربات تلگرام ایران خودرو خبر داد و گفت: ربات تلگرام ایران خودرو با آدرس irankhodro_robot  راه اندازی شده تا مشتریان بتوانند دسترسی راحت تری به ما داشته و ما بتوانیم خدمات را در زمان سریعتری ارائه کنیم.
 
مدیرعامل ایساکو درباره کنترل خدمت رسانی این طرح توضیح داد: هماهنگی و کنترل نحوه خدمات رسانی از چهار طریق انجام خواهد گرفت و براساس ارزیابی ها شبکه نمایندگی ها امتیاز می گیرند.
 
حسینی در ادامه این نشست در پاسخ به اینکه میانگین زمان انتظار مشتریان چقدر است، گفت: میانگین زمان انتظار مشتریان حدود ۲۷ دقیقه بود اما امسال برنامه ما به گونه ای است که با اضافه کردن موتورسواران به عدد ۲۵ دقیقه برسیم در حالیکه میانگین این زمان در دنیا ۳۰ دقیقه است.

او همچنین درباره اینکه بیشترین شکایت ها در سال گذشته مربوط به کدام قطعات بوده است، تصریح کرد: از ۲۳۳ شکایت دریافت شده در سال گذشته، فقط ۱۲۲ مورد مربوط به کمبود قطعات بوده که این نشان دهنده کامل بودن سبد قطعات نمایندگی ها بوده است. بیشترین شکایات مربوط به در دسترس نبودن همه ناوگان خدماتی نمایندگی ها بوده که با نمایندگی های متخطی برخورد شده است.

مدیرعامل امداد خودرو ایران گفت: ۳۰ پرونده قضایی علیه امدادگران متفرقه ایجاد شده که ۵۰ درصد از این پرونده ها در مرحله صدور رای قرار دارند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *