رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پیامبر کربلا به مقام حضرت علی اکبر(ع) می‌پردازد/جدیدترین نوشته‌ام را به نمایشگاه کتاب 96 می‌رسانم

8:11 - 25 اسفند 1395
کد خبر: ۲۹۰۳۷۶
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
نویسنده و شاعر انقلاب گفت: کارهای تالیف و ویرایش پیامبر کربلا به پایان رسیده و به امید خدا این مجموعه در نمایشگاه کتاب 96 و از طریق نشر "نوید شیراز" محترم رونمایی می شود.
محمدرضا سنگری شاعر و ادیب انقلابی در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درخصوص انتشار مجموعه تازه ای با موضوع عاشورا خبر داد و گفت: در سال جاری مشغول تهیه و تالیف کتابی با موضوع عاشورا و محوریت "حضرت علی اکبر (ع)" هستم که به امید خدا به زودی منتشر خواهد شد.
 
وی درباره چگونگی شکل گیری این مجموعه افزود: ما در شیراز برنامه بسیار فاخری را به نام شب شعر عاشورایی شیراز برگزار می کنیم. هر ساله موضوع و محوریتی به میان گذاشته شده و شاعران حول این موضوع شعر می گویند. من طی چند سال اخیر کتاب مرجع برای استفاده جوانان حاضر در این شب شعر را می نویسم و کتاب حاضر نیز تلاشی در همان راستا است.
 
نویسنده مجموعه "راز رشید" در خصوص زمان چاپ کتاب تازه اش تصریح کرد: کارهای تالیف و ویرایش به پایان رسیده و به امید خدا این مجموعه در نمایشگاه کتاب 96 و از طریق نشر "نوید شیراز" رونمایی می شود.
 
سنگری با تاکید بر درجه والای حضرت علی اکبر (ع) درباره نام این کتاب خاطرنشان کرد: من پیش از این نیز مجموعه ای را در مقام آن حضرت و با نام "دوباره پیامبر" نوشته ام که البته از لحاظ زبان بسیار با مجموعه جدید متفاوت است. من چهار نام پیشنهادی را برای کتاب به انتشارات ارائه داده ام اما نام مورد علاقه ام برای این اثر "پیامبر کربلا" است.
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *