چگونه برای ثبت نام در تورهای گردشگری تهران در نوروز اقدام کنیم؟

18:36 - 30 اسفند 1395
کد خبر: ۲۹۰۳۷۰
شهروندان تهرانی و میهمانان‌ نوروزی پایتخت از طریق ۴ روش جهت ارتباط و ثبت نام در تورهای گردشگری شهرداری تهران اقدام کنند.

تهرانگردی به گزارش خبرنگار گروه جامعه ، شهروندان می توانند به ۴ شیوه ارتباطی در تورهای گردشگری نوروزی ثبت نام کنند. 

۱۳۷ سامانه ارتباطی مردم  با شهرداری تهران است و  شهروندان میتوانند با تماس با  این سامانه و درج گزینه ۲، با اپراتورهای مسلط به گردشگری به طور شبانه روزی ارتباط برقرار کنند.

امکان پاسخگویی اپراتورها در زمینه اطلاع رسانی از انواع تورها، پیش ثبت نام شهروندان، اطلاع از مقاصد گردشگری پایتخت، اطلاع از مراکز اسکان شهرداری تهران و هرگونه سوال  در خصوص گردشگری شهر تهران اعم از راه ها و جاده ها و ... فراهم شده است.

همچنین سایت visit.tehran.ir جهت سهولت در  اطلاع رسانی و ثبت نام  شهروندان راه اندازی شده است.       

مردم می توانند از طریق  کد یو اس اس دی  # ۱۳۷* به  خرید و رزور تور اقدام کنند. همچنین  اپلیکیشن تهرانگردی، قادر است با قابلیت ترجمه به زبان عربی، انگلیسی و فارسی، اطلاعات لازم را به گردشگران خارجی و ایرانی ارایه دهد.

تورهای نیم روزه در دو نوبت صبح ها ۹ الی ۱۳و  عصرها ساعت ۱۵الی۱۹ و  تورهای  یک روزه از ساعت ۹ الی ۱۶ عصر برگزار می شود و امکان حضور هر شهروندی را  در سه موقعیت زمانی در تورها  فراهم می کند.

تورهای پیاده و دوچرخه سواری به صورت روزانه در میدان امام خمینی (ره) مستقر، و با تکمیل ظرفیت ۱۵ نفری دوچرخه سواری و ظرفیت ۳۰ نفری  پیاده شروع به کار می کنند. همچنین ثبت نام تورها  به صورت روزانه از اواخر اسفندماه الی ۱۵ فروردین ادامه دارد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *