رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

15 فروردین، زمان اعلام گزارش نهایی حادثه پلاسکو/ حریق 10 باب مغازه پس از تماس اولیه با آتش نشانی

12:10 - 24 اسفند 1395
کد خبر: ۲۹۰۲۳۲
رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران گفت: زمان حضور آتش نشان ها در محل حادثه پلاسکو مشخص شد که 10 باب مغازه در حال سوختن هستند و این نشان می دهد که افراد در ابتدا تلاش می کرده اند که خودشان آتش را خاموش کنند.
پلاسکوبه گزارش خبرنگار گروه جامعه ، اقبال شاکری در سیصد و سی و هشتمین جلسه شورای شهر تهران گفت: آتش سوزی در شمال غربی ساختمان پلاسکو و از طبقه دهم این ساختمان آغاز شده بود. 

وی افزود: 45 آتش نشان و 150 شهروند، دقایقی قبل از ریزش ساختمان حادثه پلاسکو از محل خارج شدند. 

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران با اشاره به تماس گرفته شده با سازمان آتش نشانی از سوی کارگران پلاسکو اظهارکرد: زمانی که با سازمان آتش نشانی تماس گرفته می شود دقایقی از آتش سوزی می گذشته و زمانی که کارگران خودشان موفق به خاموش کردن آتش نشدند، با سازمان آتش نشانی تماس گرفتند. 

شاکری ادامه داد: زمانی که آتش نشان ها در محل حادثه حاضر شدند، گزارش دادند که 10 باب مغازه دچار حریق شده و آتش از یک واحد ساختمان، به سایر واحدهای تجاری سرایت کرد. 

وی با تاکید بر اعلام مکرر سازمان آتش نشانی در رابطه با نا ایمن بودن برخی از ساختمان های تهران خاطرنشان کرد: سازمان آتش نشانی بارها نسبت به ناایمن بودن برخی از واحدهای تجاری و مسکونی گزارش هایی را ارائه کرده است و باید این مسائل جدی گرفته شود. 

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران از ارائه گزارش نهایی حادثه پلاسکو در روز 15 فروردین ماه خبرداد و اذعان کرد: قرار است روز 15 فروردین ماه، گزارش نهایی دو کمیته شورای شهر در رابطه با حادثه پلاسکو ارائه شود. 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *