در کربلا و نجف امنیت خوبی برقرار است/حداقل 300 هزار زائر طی 20 روز آینده به عتبات خواهند آمد

10:30 - 24 اسفند 1395
کد خبر: ۲۹۰۱۳۷
دسته بندی: سیاست
حسینیان گفت: در مجموع الحمدلله مراکز زیارتی کربلا و نجف اشرف امنیت دارند و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.
حسینیان
میرمسعود حسینیان سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلا در گفت و گو با خبرنگار گروه سیاسی گفت: طبق آمار اعلامی سازمان حج و زیارت حدود 120 هزار نفر در فاصله 25 اسفند تا 15 فروردین از طریق شمسا عازم عتبات خواهند شد.

وی ادامه داد:  با حضور تقریبی یک و نیم برابری زائران آزاد پیش بینی می شود که حداقل 250  تا 300 هزار زائر نفر در آینده در عتبات حضور پیدا کنند.

حسینیان علاوه بر این افزود: طبعا پیش بینی می‌شود با کاهش مسافرت هموطنانمان به سوریه، ترکیه و عربستان سعودی، تعداد زوار عتبات افزایش یابد.

به گزارش میزان، سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلا با بیان اینکه "بحمدالله در کربلا ونجف امنیت خوبی برقرار است  و انشالله به کمک و امداد  ائمه مشکلی پیش نخواهد آمد." بیان کرد: در مجموع الحمدلله مراکز زیارتی کربلا و نجف اشرف امنیت دارند و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد، گرچه در مورد سامرا باید رعایت احتیاط شده و نظر مسئولین  مربوطه رعایت شود.

وی در خاتمه عنوان کرد: طبعا هرچه میزان  پیروزی رزمندگان در موصل و... در مقابل تکفیری  ها بیشتر می‌شود احتمال افزایش  مشکلات  وجود دارد ولی  الحمدلله با هوشیاری مقامات امنیتی شهرهای زیارتی عراق از درصد بالایی از امنیت برخوردار هستند.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *