خیابان‎های بحرین به تسخیر انقلابیون بحرین درآمد/اعلام وضعیت فوق‌العاده در آستانه اعلام حکم شیخ عیسی قاسم

9:51 - 24 اسفند 1395
کد خبر: ۲۹۰۱۲۲
در حالی که بنا به اعلام منابع خبری روز سه‌شنبه قرار است دادگاه بحرین حکم «شیخ عیسی قاسم» را اعلام کند شب گذشته تظاهرات گسترده‌ای در سراسر بحرین در حمایت از این روحانی برجسته بر پا شد.
تظاهرات گسترده در بحرین علیه رژیم آل خلیفه/اعلام وضعبت فوق‌العاده در بحرین در آستانه اعلام حکم شیخ عیسی قاسم از سوی دادگاه بحرین
به گزارش گروه بین‌الملل ، در حالی که بنا به اعلام منابع خبری روز سه‌شنبه قرار است دادگاه بحرین حکم «شیخ عیسی قاسم» را اعلام کند شب گذشته تظاهرات گسترده‌ای در سراسر بحرین در حمایت از این روحانی برجسته بر پا شده است.

با افزایش تظاهرات شب گذشته در سراسر بحرین، نیروهای امنیتی این کشور تدابیر شدیدتری اتخاذ کرده و وزارت کشور بحرین نیز اعلام وضعیت فوق‌العاده کرده است.

هزاران نفر از مردم بحرین شب گذشته در شهرهای مختلف تظاهرات به راه انداخته و اقدامات رژیم آل خلیفه علیه شیخ عیسی قاسم را محکوم کردند.

تعداد زیادی از نیروهای آل خلیفه نیز در سراسر این کشور برای جلوگیری از تبعات صدور حکم شیخ عیسی قاسم به حالت آماده باش در آمده‌اند.

رژیم آل خلیفه  در تاریخ 20 ژوئن سال 2016 با اتهام جمع‌آوری غیرقانونی پول و پول‌شویی حقوق شهروندی شیخ عیسی قاسم را لغو و اعلام کرده که این اقدام با واکنش گسترده مردم بحرین همراه شده و بسیاری از مردم بحرین در اعتراض به این اقدام رژیم آل خلیفه در مقابل منزل ایشان تحصن کرده‌اند.

با آغاز انقلاب بحرین در فوریه سال 2011، رژیم آل خلیفه در این کشور اقدامات خود در راستای سرکوب مخالفان و به خصوص شیعیان را افزایش داده و بسیاری از مقامات برجسته انقلابی در این کشور را حبس کرده است.






امیر حسین
|
-
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
0
0
رزیم آلخلیفه فقط سرکوب میکنه
بی نام
|
-
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
0
0
آل خلیفه بیخود دست و پا میزند ، بحرین از دستشان خارج شده است ،‌ دیر و زود داره ، سوخت و سوز نداره .
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *