رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تهرانی ها امروز کمپین "نه" به چهارشنبه سوری پر خطر را عملی کنند/ احترام به خون 16 شهید آتش نشان با برپایی مراسم کم خطر

9:34 - 24 اسفند 1395
کد خبر: ۲۹۰۱۱۳
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: درخواست ما این است که شهروندان تهرانی امروز مراسم چهارشنبه سوری کم خطری را در پایتخت برپا کنند.
به گزارش خبرنگار گروه جامعه ، مهدی چمران در سیصد و سی و هشتمین جلسه شورای شهر تهران گفت: امیدوار هستم در نزد مردم به دلیل یک سال تلاش در شورای شهر تهران رو سفید باشیم. 

وی افزود: امیدوار هستم توانسته باشیم خدمات خوبی را به شهروندان تهرانی ارائه کنیم. 

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به برپایی مراسم چهارشنبه سوری در کشور اظهارکرد: اهمیت این روز به دلیل مسائلی است که برای شهروندان ایجاد می شود. 

چمران ادامه داد: این مراسم برای عده اندکی از مردم تفریح و برای خیل عظیم جامعه سبب ایجاد مشکلات روحی و روانی و مصدومیت ها است. 

وی در خصوص برپایی کمپین "نه" به چهارشنبه سوری تصریح کرد: قرار است به احترام 16 شهید آتش نشان مراسم چهارشنبه سوری به گونه ای برپا شود که آسیب اجتماعی و آسیب جسمانی برای هیچ شهروندی نداشته باشد. 

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: امیدوار هستیم با برپایی مراسم چهارشنبه سوری کم خطر، حادثه ای همانند حادثه اردبیل که باعث کشته شدن تعدادی از شهروندان شد را شاهد نباشیم. 

چمران خواستار استقبال شهروندان به " نه" گفتن به مراسم چهارشنبه سوری شد و اذعان کرد: درخواست ما این است که امروز شهروندان تهرانی با "نه" گفتن به مراسم چهارشنبه سوری پر خطر، مراسم کم حاشیه ای را برپا کنند. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *